Rezultatele cautarii dupa : "publicitatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Marti, 10 Septembrie 2024
 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research

Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
Solutiile sustenabile contureaza prezentul si viitorul constructiilor. Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu ProBCA.
Luni, 29 Iulie 2024

Potrivit rezultatelor cercetarii, specialistii incurajeaza initiativele ecologice in constructii, un exemplu relevant in acest sens fiind utilizarea materialului de constructie BCA, ideal pentru a construi o locuinta ecologica, moderna si eficienta energetic.

...
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
Joi, 11 Iulie 2024
 76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
Cu de 25 de ani in publicitate, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, si-a luat zborul la Cer
Vineri, 05 Iulie 2024
Daca in urma cu doua saptamani, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, scria pe retelele de socializare impreuna cu echipa agentiei despre succesul pe scena Effie Awards al campaniei Ambrosia ,,Fly Away”, la sfarsitul acestei saptamani, 1-5 iulie a.c, aceeasi echipa de colegi, care il...
Cu investitii in marketing si comunicare de 300 mln. USD, in 2023, Revolut a realizat venituri de peste 2,2 mld. USD si profit de 545 mln. USD
Marti, 02 Iulie 2024
 Grupul Revolut a dat publicitatii Raportul Anual pentru perioada de 12 luni incheiate la 31 decembrie 2023.
Inovatiile tehnologice si materialele avansate, precum BCA-ul, revolutioneaza industria constructiilor. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Iunie 2024
 Rezultatele studiului releva ca, in viziunea profesionistilor in constructii, BCA-ul reprezinta un exemplu perfect de material de constructie esential in contextul modernitatii datorita versatilitatii, eficientei energetice si impactului redus asupra mediului.
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) face primul studiu de satisfactie al angajatilor din comunicare
Marti, 21 Mai 2024
 Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
1 2 3 4 5 »