Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 30 Iulie 2007
“Promovam in general revista cu imagini din interiorul aparitiei si coperta, care, de aceasta data, nu au fost acceptate de catre agentia de outdoor. Ni s-a spus ca sunt indecente”, a afirmat pentru AdPlayers, Noemi Revnic - responsabilul de Comunicare al revistei Tabu despre Sex Issue, revista pe luna iulie
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
Joi, 19 Iulie 2007
"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...
Miercuri, 11 Iulie 2007
Spotul are ca obiectiv informarea cetatenilor privind mijloacele de depistare precoce a bolilor cu impact major
Marti, 10 Iulie 2007
La aproape un an de activitate, seful Media Pro Interactiv – divizia pe Internet a trustului MediaPro, companie care numara in prezent aproape 70 de oameni, estimeaza ca afacerea pe care o conduce va avea pana la sfarsitul anului peste 1 Mil EUR din piata de publicitate Online, piata in care crede ca unele raportari si estimari de business sunt exagerate
Joi, 05 Iulie 2007
Reevaluand pozitia Netbridge pe piata de media in publicitatea online, Valentin Oeru - Director Executiv la Boom - regia de vanzari de la Netbridge afirma: "Eu am declarat ca avem ca tinta in acest an 3 - 3,5 Mil. EUR si suntem in grafic"
Joi, 28 Iunie 2007
Neogen se va vinde prin departamentul propriu in piata de publicitate pe Internet, iar „Contractul cu MediaPro Interactiv este pe o perioada limitata,(..) Este putin probabil sa il mai prelungim”, a mai afirmat pentru AdPlayers, Calin Fusu, seful Neogen, companie care, potrivit executivului, are peste 100 Mil. pagini lunar si 1,5 Mil. utilizatori inregistrati
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
Luni, 25 Iunie 2007
Agentia Media Today a dezvoltat prima campanie publicitara online pentru Praktiker, compania de media lucrand pentru reteaua de magazine do it yourself (DIY) inca de la infiintarea companiei
Vineri, 22 Iunie 2007
Despre cum este Internetul la Cannes Lions, in exclusivitate pentru AdPlayers, stam de vorba de cu Bogdan Nitu, Managing Director la Webstyler, dupa cum spune chiar el - poate singurul din industria online prezent in delegatia romaneasca la cel mai important festival de publicitate din lume
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate care a lucrat pentru Basescu a devenit prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes Lions, cu un Bronze Lion castigat la sectiunea Press Lions
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor, pentru ca, in momentul de fata, dupa ce se termina AdOr-ul nu raman in urma lui reclame. Raman numai agentii! El este, prin urmare, un festival de agentii si nu un festival de publicitate si asta-i marea lui problema", mai spune directorul executiv DDB Bucuresti despre festivalul autohton
Joi, 14 Iunie 2007
"Proiectul 15forCANNES este pentru generatia tanara o sansa de a-si creste propria sa valoare si de a impune idei si tendinte noi pe piata", declara Miguel Goncalves, Director de Creatie la Tempo si Project Manager al "15forCANNES"
Joi, 14 Iunie 2007
Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
Vineri, 08 Iunie 2007
Fara masuri obligatorii care sa descurajeze publicitatea ce nu respecta recomandarile adoptate de Asociatia IAB, regula jocului in Internetul romanesc se va zbate intre bunavointa editorilor si cea a clientilor
Luni, 04 Iunie 2007
1 Milion de euro este bugetul cu care Elit, unul dintre principalii jucatori de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a intrat in batalia mezelurilor de pe piata autohtona au anuntat astazi in conferinta care a lansat strategia de comunicare a companiei Adela Curtusan - Director de Marketig si Florin Filipescu - Director de Vanzari Elit
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: