Rezultatele cautarii dupa : "publicitatea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Vezi cine conduce interimar vanzarile Adevarul Holding. Seful regiei Media Point a demisionat ieri.
Joi, 08 Martie 2012
 Dragos Stan, seful regiei de vanzari Adevarul Holding, a demisionat ieri ( miercuri, 7 martie) de la conducerea regiei. Din informatiile adplayers, interimatul conducerii vanzarilor Media Point va fi asigurat pe echipe, de Mircea Ionescu - pentru publicitatea in print, si Marius Dondorici – pentru Internet.
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Divort de 500.000 eur pe an. Andras Kovacs incheie love story-ul Sapte Seri cu Midas Media.
Luni, 06 Februarie 2012

"Nu putem astepta 2 zile un control BRAT", a declarat pentru adplayers Andras Kovacs, directorul Sapte Nopti, editorul publicatiei Sapte Seri, care crede ca daca ar fi fost probleme cu controlul tirajelor ar fi trebuit sa le afle de la regia cu care a reziliat contractul de curand. Pe 30 ianuarie Sapte Seri a reziliat reprezentarea pe piata de...

Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. Detinem aproximativ 30% cota de piata
Marti, 10 Ianuarie 2012
 „Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la Graffiti BBDO 20 ani de publicitate
Luni, 07 Noiembrie 2011
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
Adrian Botan (McCann): “Leo Burnett nu mai exista ca agentie, in formula aceea
Joi, 20 Octombrie 2011
 “Cred ca ei l-au compromis”, spune Adrian Botan, Managing Partner McCann Erickson, despre contributia Leo Burnett in disparitia ADOR. Oficialul McCann crede ca decizia de a iesi din competitia de creatie locala  in cea internationala a fost cea mai buna. “Uitati-va unde suntem noi (McCann...
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Va parasi managerul Realitatea TV, pentru RTV ?
Joi, 01 Septembrie 2011

Intrarea in scena a licentei RTV apartinand actualului manager Realitatea TV, Sebastian Ghita, alimenteaza zvonurile privind iminenta sa despartire de postul de televiziune patronat de Elan Schwartzenberg.

Publicitate pe mijlocul drumului
Marti, 26 Iulie 2011
Cu investitii in publicitate online si in materiale de promovare  amplasate - dupa cum se vede in imaginea surprinsa de AdPlayers - inclusiv pe...
De ce a dat Gazeta Sporturilor 250.000 EUR pe iPad?
Luni, 04 Iulie 2011
 Din 40.000 de tablete iPad cat sunt estimate ca navigheaza astazi in publicatiile online din Romania, din estimarile Gazetei Sporturilor, aproximativ 20.000 consuma site-urile din jurul nucleului gsp.ro, al Gazetei Online. O masa critica de consumatori suficient de mare pentru a determina...
“Am pus ROM langa Nike si Volkswagen Adrian Botan, Creative Partner, McCann Erickson
Luni, 27 Iunie 2011
 “Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.

Ce sanse mai are Romania la Cannes Lions 2011?
Joi, 16 Iunie 2011
 Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)

IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania