Rezultatele cautarii dupa : "publicitatea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Primul sprijin radio international al democratiei. BBC, VOA si RFI au urmat UNIFUN din '90.
Marti, 21 Ianuarie 2014
 Radioul a fost o necesitate a instalarii democratiei. O spus-o public chiar BBC la desfiintarea serviciul radio BBC in limba romana sau in limbile altor tari, motivand utilitatea serviciului international pana la instalarea unor regimuri democratice in tarile respective.

 

UNIFUN Radio lucra fara bani in ianuarie '90. Publicitatea nu exista.
Luni, 06 Ianuarie 2014
 Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Romania. In urma unui parteneriat cu Universitatea din Bucuresti, cateva echipamente de emisie donate de FUN Radio din Franta traversasera Europa pe fundalul evenimentelor din decembrie ‘89 pentru a deschide un...
Cele mai bune reclame la Epica Awards 2013. Nicio agentie romaneasca!
Joi, 28 Noiembrie 2013
 In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes. Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea...
Sebastian Ghita si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, in spatele Euromedia. Exclusiv adplayers.
Miercuri, 09 Octombrie 2013
 Fondatorul Romania TV si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, controleaza in mod egal deciziile in cea mai mare companie de publicitate outdoor din Romania

Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
Luni, 09 Septembrie 2013
 Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Publicitate interzisa la tigari? Bugete de zeci de milioane de dolari incurajeaza “fumatul electronic.
Marti, 06 August 2013
 Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.

 

Rene Rosenberg a achizitionat Affichage. Exclusiv adplayers.
Joi, 01 August 2013
 Incepad cu 1 august, APG  SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
 Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
surse adplayers: Al treilea Leu romanesc la Cannes.
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Cu un Leu de Argint (Silver Lion) castigat la sectiunea Media, Biblioteca Digitala Vodafone dezvoltata de McCann Erickson aduce al treilea trofeu agentiei de publicitate dar si Romaniei la festivalul de comunicare Cannes Lions 2013

 

Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
Marti, 18 Iunie 2013
 Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

ZenithOptimedia: Publicitatea in Europa de Est va creste cu 10%-11% in 2013. Cea mondiala, cu 3,9%.
Luni, 29 Aprilie 2013
 Daca in Europa de Est publicitatea va creste cu 10-11%, potrivit unui raport anual Zenith Optimedia, cheltuielile mondiale vor avea un ritm de crestere de la 3,9% in 2013, la 5,6% in 2015
Vlad Ruta neaga incheierea contractului Spectacular cu Metroul si infirma zvonurile despartirii de companie. Exclusiv adplayers.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Contactat in cursul zilei de astazi, managerul companiei care administreaza publicitatea din interiorul statiilor de la Metrou s-a aratat...
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.

Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
 „Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: 'Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase'
Luni, 11 Martie 2013
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
« 8 9 10 11 12 »