Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Ianuarie 2014
Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.
Joi, 28 Noiembrie 2013
In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Luni, 18 Noiembrie 2013
Seniorii creativi castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson,...
Joi, 14 Noiembrie 2013
Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Vineri, 18 Octombrie 2013
Reprezentanti ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA), ai Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) si ai Patronatului Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA), s-au intalnit in data de 16 octombrie - Ziua mondiala a alimentatiei, in jurul unei mese rotunde pentru a dezbate Particularitatile comunicarii comerciale pentru suplimentele alimentare.
Miercuri, 09 Octombrie 2013
Fondatorul Romania TV si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, controleaza in mod egal deciziile in cea mai mare companie de publicitate outdoor din
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Miercuri, 02 Octombrie 2013
Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
Luni, 30 Septembrie 2013
„Cred ca inainteaza in directia buna, incet dar sigur” afirma pentru adplayers Caroline Henne, Regional Business Development Director, GfK, intrebata daca aduce bani comunicarea digitala in Romania.
Luni, 09 Septembrie 2013
Cu un buget cuprins intre 5.000 si 10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Joi, 05 Septembrie 2013
Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.
Vineri, 09 August 2013
„Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Joi, 01 August 2013
Incepad cu 1 august, APG SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Vineri, 12 Iulie 2013
Fost director de marketing Volkswagen, Sebastian Vlasceanu este de curand noul director de marketing al Baumit. Anelise Moldovan, specialist marketing Volkswagen, este noul reprezentant de marketing al marcii auto din portofoliul Porsche Romania
Marti, 09 Iulie 2013
Agentia fondata de Mihai Craiu a inregistrat in 2012 o CA de 9 mil. EUR, iar pe primul semestru din 2013 in jur de 3,5 Mil. EUR
Miercuri, 19 Iunie 2013
Cu un Leu de Argint (Silver Lion) castigat la sectiunea Media, Biblioteca Digitala Vodafone dezvoltata de McCann Erickson aduce al treilea trofeu agentiei de publicitate dar si Romaniei la festivalul de comunicare Cannes Lions 2013
Vineri, 14 Iunie 2013
Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .
Joi, 13 Iunie 2013
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: