Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -
Din cei 60% dintre clujeni care au urmarit pe 1 iunie sondajele de opinie si discutiile electorale la TV, un procent de 64% au preferat Realitatea TV
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a ales ieri si un nou Consiliu Director
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania
CNA a emis somatie publica pentru EX Computer S.R.L./Focus Tv/Satu Mare care a difuzat promo-ul pentru Focus TV cu sloganul „Schimba-ti atitudinea”, considerat publicitate politica