Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 August 2019
,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie - Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Miercuri, 08 Iulie 2015
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Cu 1,3 Mil. de euro din piata OOH in 2009, Elevate si Sugar Media vor mai mult cu Indoor Partnership
Vineri, 29 Ianuarie 2010
Elevate a inregistrat anul trecut aproximativ 400.000 de eur, iar Sugar in jur de 900.000 euro din piata indoor
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Vineri, 31 Iulie 2009
„Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Miercuri, 26 Noiembrie 2008
Pe o estimare din care a scazut productia indoor si publicitatatea indoor prin ecrane TV, Laurentiu Jiga, seful companiei, estimeaza ca Brand Management ar putea detine aproape 50%...
Marti, 11 Noiembrie 2008
Brand Management intra in Cehia pe o piata de 1,7 Miliarde EUR, din care OOH (out of home, Outdoor si Indoor) se ridica la un volum de 79 milioane EUR
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp. Luni, 30 Iunie 2008
Compania de publicitate indoor condusa de Laurentiu Jiga a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1,1 Milioane EUR
Vineri, 20 Iunie 2008
Compania vrea 1,3 Milioane EUR pana la sfarsitul lui 2008, dintr-o piata de publicitate indoor in mall-uri estimata la 4 Milioane EUR
Miercuri, 14 Mai 2008
Printre vorbitori se vor numara Andi Dumitrescu – Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu –...
Vineri, 07 Martie 2008
Cu un buget de 140.000 EUR, Elevate a vandut deja 20% din spatiu de publicitate in lift, numai pentru un singur client - Profin GMBH, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC
Joi, 29 Noiembrie 2007
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, detine 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV - o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe
Vineri, 26 Octombrie 2007
Inaugurat ieri, 24 octombrie, Real Vitan este primul magazin Real din Bucuresti, si parte din reteaua Monopoly Media impreuna cu celelalte 8 locatii Real din: Baia Mare, Constanta, Craiova, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Targu Mures, Timisoara
Marti, 28 August 2007
Pe langa lantul de magazine Domo, agentia de publicitate indoor Elevate a adus in lift clienti cum sunt Napolact, UPC, KFC, Can Can, Rehau, Mediplus, Impact, Dor De Bucovina
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: