Rezultatele cautarii dupa : "publicitare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Vinovat: Vanzarile. Marketingul Hofigal: “Nu noi am comandat campania (cu Valentina Pelinel) ci un alt departament.
Marti, 18 Septembrie 2012
“Nu noi am comandat campania (cu Valentina Pelinel n.r.) ci un alt departament”, a declarat astazi pentru adplayers Daniela Raiciu, Director de Marketing la Hofigal, care a declinat raspunderea departamentului de marketing pe care il conduce in recenta campanie outdoor Hofigal cu Valentina Pelinel. 
Calendarul de postare a publicitatii outdoor 2012
Luni, 07 Mai 2012
Asociatia Romana de Publicitate Exterioara (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) anunta introducerea calendarului de postare pentru campaniile outdoor contractate incepand cu data de 2 iulie 2012.

Campania electorala, sportul nostru cel de toate zilele.
Vineri, 06 Aprilie 2012
 “Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”

Mobile marketing de la markeri vizuali la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
“Rom, Rom, Telecom. Primele creatii “colindate de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Sandra Stoicescu cauta outdoor si promo pentru Intact la Print&Sign si Gifts Show
Miercuri, 21 Septembrie 2011

Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,

EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Publicitate pe mijlocul drumului
Marti, 26 Iulie 2011
Cu investitii in publicitate online si in materiale de promovare  amplasate - dupa cum se vede in imaginea surprinsa de AdPlayers - inclusiv pe...
De ce muzichii vechi, in publicitate? La microfon: Alexandru Gheorghias!
Vineri, 13 Mai 2011
 Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Bugete de 3,5 Mil. EUR pe primele 8 luni, la Media Consulta International
Marti, 02 Noiembrie 2010
 Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice...
Publicitatea Outdoor isi masoara impactul la Digital Print & Sign
Vineri, 17 Septembrie 2010
 Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
Romtelecom dispusa la amanarea termenului pentru selectia furnizorului de marketing direct
Luni, 21 Iunie 2010
 Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
40 Milioane EUR au adus deja 2,5 Milioane IP-uri broadband pentru programe televizate online
Miercuri, 05 Mai 2010
 Cu investitii de 40 Milioane EUR primul Content Delivery Network pus pe picioare de Direct One SA, ofera televiziunilor infrastructura de servicii prin MEDIA Direct, si pietei de media servicii de publicitate in programele distribuite pe Internet prin Turn Digital
Oglinda, oglinjoara: care e cea mai intima reclama din tara?
Marti, 09 Martie 2010
30 de locatii premium din Bucuresti si din Cluj asteapta reclamele indoor pe una din cele mai intime prezente in spatiul personal: oglinda. 
Biz a semnat reprezentare exclusiva cu regia DBV Media House
Luni, 08 Martie 2010
 Cu un tiraj de 10.000 de exemplare potrivit editorului, incepand cu luna martie a anului in curs, revista Biz a incheiat un contract cu regia de vanzari DBV Media House pentru...
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
« 5 6 7 8 9 »