Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Martie 2006
Cea mai noua divizie a Grupului Bosch in Romania a lansat cu Notorious Advertising, la Teatrul National din Bucuresti, noua centrala modulara de detectie incendiu, instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta
Vineri, 03 Martie 2006
Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Vineri, 17 Februarie 2006
CNA va propune o instructiune prin care sa precizeze ca nu reprezinta publicitate mascata mentionarea numelor de companii si institutii in relatia cu reprezentantii lor sau cu prezentarea unor informatii de interes public
Vineri, 10 Februarie 2006
Agentia de relatii publice a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark Romania
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Joi, 26 Ianuarie 2006
Camerele consilului au prins in direct canalul de televiziune cu incalcari ale vitezei in publicitate
Miercuri, 25 Ianuarie 2006
Agentia de comunicare online a fost pusa pe picioare de Dragos Dehelean - General Manager, Dragos Tuta - New Business Director si Marius Balaci - Strategy & Panning Director
Marti, 24 Ianuarie 2006
Consilul este de parere ca astfel de modificari nu au fost solicitate de posturile importante de radio si televiziune, de public sau de necesitatea alinierii la acquis-ul comunitar
Marti, 24 Ianuarie 2006
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), Conventia Organizatiilor de Media si Agentia de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu solicita Parlamentului sa nu adopte noul proiect de lege
Joi, 12 Ianuarie 2006
CNA a sanctionat cu amenda posturile de televiziune OTV (50.000 RON ) si Prima TV ( 25.000 RON) chiar din a doua saptamana a anului
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
Dan Moraru, Presedintele Graffti BBDO Group Romania spune ca specialistul de PR afiliat al retelei Pleon opereaza sub umbrela grupului Graffiti BBDO si poate deveni in cursul acestui an o companie distincta
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Marti, 06 Decembrie 2005
Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94 deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication