Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 24 Decembrie 2014
„Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Joi, 27 Noiembrie 2014
Eliza Rogalski: “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii”
Joi, 13 Noiembrie 2014
Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Miercuri, 22 Octombrie 2014
Ajunsa ea insasi sursa de inspiratie pentru alte reclame - Noaptea Devoratorilor de Preturi ar fi doar una recenta, a-19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de la Bucuresti va avea loc pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta.
Joi, 09 Octombrie 2014
Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
Miercuri, 24 Septembrie 2014
Din informatiile adplayers, divizia de PR de la Republika va fi condusa de Zenovia Grama, cu 10 ani de experienta in relatii publice si comunicare, din care aproape patru in echipa Rogalski - Grigoriu (actuala Rogaski Damaschin).
Miercuri, 24 Septembrie 2014
Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,
Joi, 18 Septembrie 2014
Trofeul a fost castigat de agentia condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan la sectiunea Public Relations, in categoria Brand Development
Joi, 18 Septembrie 2014
Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
Joi, 11 Septembrie 2014
Ceea ce ma intriga este cum se face ca printre adresele care au raspuns la email se afla inclusiv oameni din firme de software cu adrese care nu sunt publice.
Luni, 25 August 2014
„Constatam cu ingrijorare ca vocile independente si nepartizane devin, indeobste in perioadele electorale, tinte ale unor incercari de decredibilizare lipsite de scrupule, intr-un razboi mediatic dominat de interesele de grup ale unor actori politici”, precizeaza ActiveWatch.
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Luni, 11 August 2014
Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
Joi, 07 August 2014
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Joi, 24 Iulie 2014
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in...
Marti, 08 Iulie 2014
Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Marti, 01 Iulie 2014
Propusa politic si ajunsa in fruntea CNA, Laura Georgescu vorbeste pe fata intr-o inregistrare audio despre televiziuni protejate politic, despre spagi si santaj in spatiul public avand ca punct de plecare protectia unor posturi de televiziune.
Marti, 01 Iulie 2014
Iulian Trasa, fondatorul imagoo, una dintre cele mai iubite publicatii in publicitate din ultimii 20 ani, s-a stins din viata.
Marti, 24 Iunie 2014
Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.
Joi, 08 Mai 2014
„Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: