Rezultatele cautarii dupa : "public"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 05 Noiembrie 2015
Consilier in Primaria Sectorului 4 si Sef al directiei de Marketing, Achizitii si Inchirieri inclusiv pentru serviciile de publicitate la Metrou, angajatii companiei domnului Daniel Stoian au reusit sa atraga Metrorex drept client la firma unde este proprietar unic.
Miercuri, 04 Noiembrie 2015
Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
Marti, 27 Octombrie 2015
Vineri, 23 Octombrie 2015
Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.
Miercuri, 21 Octombrie 2015
Luni, 05 Octombrie 2015
"62 % dintre ascultatorii adulti Itsy Bitsy sunt femei si aproximativ 70 % dintre acestea au copii mai mici de 10 ani” a mai spus pentru adplayers Nadia Tataru, Director General al postului de radio
Vineri, 04 Septembrie 2015
„O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Vineri, 14 August 2015
Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Joi, 13 August 2015
Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online,
Vineri, 07 August 2015
Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.
Joi, 16 Iulie 2015
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Miercuri, 08 Iulie 2015
Sambata, 20 Iunie 2015
Muzica, Dj si un concert cu Delia intregesc seria de evenimente Coca-Cola POP-UP STORE, comunicata de McCann PR.
Vineri, 19 Iunie 2015
Joi, 11 Iunie 2015
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Marti, 02 Iunie 2015
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: