Rezultatele cautarii dupa : "public"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Ciudatul si normalul in sedinta la CNA. Licenta pentru Pagina Ciudatului si amenzi TV pentru intrare in normele legii de 40.000 de euro.
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017
Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cum a facut Parenting Ads/Social Moms posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta Parenting Ads, Daniela Dumitrescu, din echipa Social Moms.
Prima competitie dedicata designului interior personalizabil. Antalis Interior Design Awards
Miercuri, 06 Septembrie 2017
Cu premii de 5.500 euro, materiale suport Coala si promovare internationala a castigatorilor, ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD este dedicata profesionistilor in design-ul interior  si este supervizata de un juriu  international prestigios
Tiriac Leasing sustine transmiterea Live Streaming a Festivalului George Enescu
Vineri, 01 Septembrie 2017
 Recitalurile de muzica clasica vor putea fi vizionate si pe site-ul companiei Tiriac Leasing la adresa festivalenescu.tiriacleasing.ro , pe  langa site-ul Televiziunii Romane - tvr.ro si site-ul oficial al festivalului - festivalenescu.ro
Cele mai influente campanii Droga 5, la Cannes Summer din 31 august
Vineri, 25 August 2017
 Ultima intalnire din seria regalului de creativitate Cannes Summer il celebreaza pe David Droga, cu o retrospectiva a celor mai influente campanii din istoria agentiei Droga 5, la care se adauga prezentarea castigatorilor Cannes Lions de la Direct, Digital si Media, anunta reprezentantii de comunicare ai seriei de evenimente.
Marketing online, fara sa fii specialist in tehnologie. Cum faci capturi de leaduri si pagini de vanzare?
Miercuri, 16 August 2017
Clientii cumpara lucruri vandute ca 100% custom, care de fapt sunt template-uri sau platforme open source personalizate, unde 70% din treaba este deja facuta de altii
PR
Gata cu oamenii de comunicare in carne si oase. O agentie a angajat prima specialista virtuala in PR.
Vineri, 11 August 2017
Impressum Communication spune despre omul de comunicare virtual Priana, ca aceasta este prima interfata digitala a unei companii de PR
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
1 din 5 romani a vazut la TVR victoria FCSB la Plzen. 1 din 3, in minutul de aur. TVR 1, lider de audienta.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public  1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
P&G taie din publicitatea digitala aproape 150 milioane USD din motive de eficienta si brand equity
Miercuri, 02 August 2017
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Doua specialiste cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani, in comunicare TV, lanseaza agentie de PR
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Marti, 25 Iulie 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de Lexus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir,...
Asociatia de protectia consumatorilor Infocons avertizeaza asupra alegerii furnizorului de energie
Miercuri, 19 Iulie 2017
 „Sesizari? Reclamatii? Energie electrica?Apeleaza 021 9615” informeaza public centrul de consiliere si consultanta in energie, Infocons.
Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate va organiza evenimente smart city la Romexpo
Marti, 18 Iulie 2017
 Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate (ARSCM) si organizatorul de targuri si expozitii Romexpo au perfectat semnarea unui protocol de colaborare, privind editiile TIB, ExpoEnergiE, Inventika si RomEnvirotec 2017, ce vor avea loc la Romexpo, intre 11-14 octombrie 2017, anunta asociatia.
Patru productii TVR, una Antena 3 si una Pro TV premiate la Gala Uniunii Ziaristilor Profesionisti
Joi, 22 Iunie 2017
 In cadrul evenimentului desfasurat marti, 20 iunie, UZPR a premiat cele mai bune materiale jurnalistice (presa scrisa, presa on-line, carte de specialitate, radio si  televiziune) publicate sau difuzate in 2016
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Poveste din Romania, cea mai buna la SABRE! Gold Awards EMEA pentru CEZ si Rogalski Damaschin PR
Joi, 25 Mai 2017
 SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR