Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 14 Iunie 2018
Timp de doua zile, intre 14 si 15 iulie Academia Titi Aur devine cel mai fierbinte loc de intalnire al tuturor pasionatilor de vehicule istorice, pe doua si patru roti, la a treia editie a Retromobil Fest 2018, anunta reprezentantii de relatii publice.
Joi, 14 Iunie 2018
Evenimentul a avut loc sub forma unei gale de amploare, la Palatul Parlamentului, in prezenta lui Nawaf Salameh, Keeper of the Quaich si Chairman al Alexandrion Group, dar si a celor patru ambasadori ai Single Malt Society: Olimpia Melinte, Alina Ceusan, Adrian Despot si Petre Fumuru.
Vineri, 08 Iunie 2018
Marele premiu in valoare de 1000 € sau una din cele 4 excursii la fabricile PORCELANOSA din Spania. Publicul care va vota proiectul preferat aree sansa de a castiga un Samsung Galaxy S7
Marti, 29 Mai 2018
Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017.
Vineri, 11 Mai 2018
Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
Vineri, 11 Mai 2018
La sectiunea video on demand, in luna martie, au fost urmãrite un numãr total de 641.712 ore, iar in aprilie 593.481 ore vizionate.
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Marti, 24 Aprilie 2018
Marela actor a fost prezent la premiera speciala pentru public a productiei romanesti „The Wanderers - Vanatorul de spirite” la megaplexul Cinema City din AFI Cotroceni
Marti, 17 Aprilie 2018
Cu nume grele de agentii din 51 tari de pe harta publicitatii mondiale pe lista finalistilor, Romania nu este reprezentata de nicio lucrare sau agentie in finala competitiei care isi va anunta castigatorii pe 17 mai, la New York.
Luni, 16 Aprilie 2018
Platforma care ofera advertiserilor solutii de optimizare post-click, Instapage a reusit sa se extinda in trei tari (SUA, Romania si Polonia) avand peste 150 de angajati, 30 dintre care reprezinta echipa de suport clienti cu sediul in Timisoara din 2014.
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Vineri, 13 Aprilie 2018
SRTV a castigat, in faza de apel, litigiul cu fosta Splendid Media pentru recuperarea unor creante de aprox. 25 milioane de lei
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Luni, 02 Aprilie 2018
In perioada 1 – 6 aprilie se aleg maximum 10 finalisti ai concursului, ale caror proiecte vor fi prezentate pe site-ul dumbravavlasiei.ro
Luni, 02 Aprilie 2018
Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Marti, 27 Martie 2018
„O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" spune Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.
Luni, 26 Martie 2018
Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
Luni, 26 Martie 2018
Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Vineri, 23 Martie 2018
Valoarea investitiei in sala 4DX din Cluj – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizata de Cinema City Romania alaturi de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.
Joi, 22 Martie 2018
Proiectul va contine o serie de articole ce abordeaza subiecte despre educatia financiara din Romania, precum si sfaturi si sugestii despre gestionarea banilor proprii, economisire si creditare, optiuni de investitii, arata o comunicare publica a agentiei nationale de presa.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: