Rezultatele cautarii dupa : "promoveaza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Mihai Ghyka, fost GM Inbev, despre Effie: 'Festivalul are ca prima menire recunoasterea rezultatelor unui BRAND'
Marti, 27 Mai 2008

„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE

CNA si IAA Romania au lansat ''Programul pentru un stil de viata sanatos''
Vineri, 25 Aprilie 2008

Campania sociala este menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos.

Fiat 500 joaca leapsa cu 6 bloggeri
Joi, 03 Aprilie 2008
Dupa campaniile Dacia si Audi pe bloguri, Autoitalia si iLeo merg pe 6 bloggeri, incepand cu Cristian Manafu, pentru a testa noul Fiat 500
Piraeus Bank, doua spoturi cu happy end DRAFTFCB
Vineri, 21 Martie 2008

Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank

Licitatia CLAL - la Re:ply, iar contul de media - la Velvet
Marti, 11 Decembrie 2007
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
Propaganda recomanda muzica normala de la Radio Guerrilla
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Sunsilk scrie jurnalul cu Punct Advertising
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Mini documentar Discovery Channel pentru prima fabrica de bere timisoareana
Miercuri, 31 Octombrie 2007
Canalul va difuza un mini documentar de 90 secunde despre prima fabrica de bere din Romania, care a fost infiintata in Timisoara, intr-un set de documentare care promoveaza cultura si valorile locale
Magnetique isi lauda furtul cu publicitate in Capital
Duminca, 28 Octombrie 2007
Dupa vorba romaneasca “prostul parca nu-i prost destul, pana nu e si fudul”, editorii de la Magnetique Marketing fac campanie de promovare pe Capital pentru Notoriu.ro, si "provoaca reactii puternice" laudandu-se oamenilor de afaceri, practic, cu furtul de continut editorial de la alte publicatii online
Magnetique Marketing copiaza din AdPlayers
Vineri, 19 Octombrie 2007
AdPlayers si-a gasit articole intregi republicate pe Notoriu.ro, un website apartinand Magnetique Marketing, editor care sub pretextul „preluarii” cu indicarea sursei, copiaza integral sau partial continutul unor materiale apartinand altor publicatii online
Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate
Luni, 15 Octombrie 2007
Organizata la Howard Johnson din Bucuresti, prezentarea de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv Animaxn in industria de advertising
Premiera Discovery Channel, cu Headvertising si Zenith Media
Luni, 15 Octombrie 2007
Canalul lanseaza o campanie integrata de promovare pentru seria, in premiera, „Cei mai rai”
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
300 de bicilete de la Itsy Bitsy FM
Vineri, 17 August 2007
Prin intermediul campaniei sociale „Bicicleta este sanatoasa”, 300 de copii vor primi bicilete datorita parintilor care au raspuns corect la o intrebare din lumea povestilor
Cont Alka de 250.000 EUR, la Cohn & MediaCafe
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Balkan se profileaza pe GAV׀Scholz&Friends
Joi, 21 Iunie 2007
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
Chipuc (Starcom): 'Din pacate, inca sunt agentii de media care se multumesc sa se lupte cu marimea CPP-ului'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cu acest premiu speram sa initiem o schimbare in felul in care sunt apreciate agentiile de media din Romania", a declarat astazi pentru AdPlayers Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania, agentia care a castigat primul Leu la Cannes Lions
« 5 6 7 8 9 »