Rezultatele cautarii dupa : "promoveaza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Start in competitia internationala de design interior ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD 2019
Marti, 03 Septembrie 2019
“Dupa succesul primei editii a Antalis Interior Design Awards si al competitiei locale Antalis design Awards, vrem sa continuam constructia platformei de sustinere a profesionistilor desingului interior oferindu-le expertiza noastra in domeniul comunicarii vizuale, promovandu-le in acelasi timp creativitatea si...
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania lucreaza cu GMP Group pe PR si Public Affairs
Marti, 30 Iulie 2019
 Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry,...
Racheta numarul 2 a Romaniei sustine marsul masinilor eco si marsul bicicletelor, sambata, 13 iulie
Vineri, 12 Iulie 2019
 Alti campioni ai Romaniei o urmeaza in cea de a 2-a editie a Marsului masinilor eco-friendy (electrice si hybrid), caruia i se adauga de anul acesta si Marsul bicicletelor “WE BIKE ROMANIA” va incepe sambata, de la ora 10.00, in parcarea de la Biblioteca Nationala.
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Marti, 02 Aprilie 2019
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul...
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
Vineri, 29 Martie 2019
 Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
Luni, 18 Martie 2019
 Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
30 de pagini DOR despre cum a ajuns Selly cel mai urmarit youtuber cu 2 milioane de abonati, sute de milioane de vizualizari si o trupa - 5GANG
Marti, 05 Martie 2019
 "Selly joaca de ceva timp in liga oamenilor mari. E tot timpul atent la telefon, la mailuri, la deadline-uri. Pune munca pe primul loc" spune in DOR, Irina Tacu care a scris povestea lui *Selly*, cel mai urmarit vlogger din Romania, care a implinit, de curand, 18 ani. 
OK Center - de la 10 mii, la 20 de mii de persoane interesate de primul centru de educatie financiara
Luni, 28 Ianuarie 2019
 Initiativa OTP Bank Romania si a Fundatiei Dreptul la Educatie de a pune la dispozitia tinerilor si adultilor din Romania un spatiu permanent dedicat activitatilor educationale prin metode de invatare nonformala estima la 10.000 pe an numarul persoanelor interesate
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” –...
Ce se intampla cu banii europeni in Romania? PressHub.ro lanseaza sectiunea Bani Europeni
Luni, 10 Septembrie 2018
 Partenerii media ai proiectului sunt RFI - Radio France Internationale Romania, Transilvania Reporter (Cluj-Napoca), Gazeta de Sud (Craiova), Viata Libera (Galati) si Ziarul de Iasi, iar publicatiile partenere: Arad24.net, Banatul Azi, Biz Brasov, Cluj Today, Crisana, Express de Banat, Gazeta de Dimineata, Hargita...
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing Perceptum
Vineri, 03 August 2018
 „Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma...
Doi luptatori UFC se bat la birou in campania liniei vestimentare Flex Collection de la Van Heusen
Miercuri, 01 August 2018
 Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Freedom House Romania dedica jurnalistilor un proiect despre ce se intampla cu banii veniti de la Comisia Europeana
Vineri, 27 Iulie 2018
 Freedom House Romania dedica un nou proiect jurnalistilor, cu precadere celor din presa locala: “Cohesion Policy: Better Understanding, Reporting, Dissemination”, co-finanatat  de Comisia Europeana prin DG Regio
PR
Dumbrava minunata a Vlasiei. 1.000 de gospodarii in cadrul natural si facilitati de pozitionare si transport
Luni, 02 Iulie 2018
 Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Carrefour a reincarcat bateriile Bucharest Running Club, in primul weekend din aprilie
Joi, 05 Aprilie 2018
 In primul weekend din aprilie, Carrefour a sustinut competitia Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment si Cursa Familiilor, cu produse sanatoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai miscarii in aer liber, profesionisti si amatori, copii si adulti
Autismul - intre mit si realitate. Eveniment la Carturesti cu lansare de carte premiata de Autism Society of America.
Vineri, 30 Martie 2018
 Evenimentul ii are ca invitati pe  Manuela Harabor – actrita, Daniela Bololoi - psiholog, psihoterapeut, fondator si presedinte al Asociatiei Help-Autism, Marius Teodor Zamfir - psiholog expert in psihologie clinica si psihologie judiciara, coordonator al Centrului Sfantul Mihail pentru copiii cu autism,...
« 1 2 3 4 5 »