Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata în colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata în perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii în valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, câstigi ce-i mai bun" si se desfasoara în media prin Universal McCann
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din România"
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia la 16 Iulie 2006
Vineri, 14 Aprilie 2006
La un an de reclama in lift, Tudor Maxim, Managing Director la Elevate Media, companie ce promoveaza publicitatea in lift, estimeaza ca a rulat 70.000 RON
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!” pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
Luni, 10 Aprilie 2006
Media Insight deruleaza pentru Wiesana "Arata-le iubirea ta" - un proiect special de sponzorizare in jurul asocierii marcii cu telenovela "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV
Vineri, 07 Aprilie 2006
Notorious Advertising a realizat sub sloganul "E HiperSimplu sa castigi!", campania si evenimentul de lansare pentru primul card de fidelitate al unui hipermarket din Romania
Miercuri, 22 Martie 2006
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Luni, 23 Ianuarie 2006
Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: