Rezultatele cautarii dupa : "promotii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
Luni, 09 Decembrie 2024
 ,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania...
Mitul dusmaniei dintre pisica si catel se destrama la Profi. FRENEMIES aduc bucurie si tandrete.
Marti, 20 August 2024
Cumparaturile facute in magazin genereaza puncte care acumulate fie pe carduri de carton, fie in aplicatia Profi, unde primesc puncte suplimentar, permit achizitionarea de Frenemies la preturi speciale, iar pagina 
LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ”Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mare”
Luni, 29 Iulie 2024
 Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in...
Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare: bere blonda lager nefiltrata, cu un strop de sare de mare din Italia
Joi, 09 Mai 2024
 Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
“Datele, combinate cu puterea Inteligentei Artificiale, joaca un rol esential in conturarea strategiilor de marketing actuale” Carmen Mihaiu, Head of Performance and Analytics, United Media Services
Vineri, 10 Noiembrie 2023
 Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United...
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Cognition lanseaza „Clubul de Loialitate”, instrument de marketing dedicat clientilor business si start-up-urilor din orice industrie. Buget, de la 6.000 de euro
Marti, 15 August 2023
 Claudia Archip, Managing Partner Cognition ,,Cu un nivel ridicat de flexibilitate si customizare, acest instrument dedicat ofera eficienta si tactici construite pe specificul si nevoile oricarei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabila si integrata a tuturor palierelor de dezvoltare comerciala,...
Cu peste 1 miliard de recenzii si opinii pentru aproape 8 milioane de companii, Tripadvisor si Fuzetea fac echipa pentru a lansa noi itinerare de calatorie pline de fuziune
Vineri, 04 August 2023
 Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
Profi, primul in categoria retail la Effie Awards prin parteneriatul retelei de magazine cu Mircea Bravo. Aditional, peste 1,7 milioane utilizatori pentru aplicatie.
Luni, 26 Iunie 2023
 Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi: ,,Credem ca rezultatele campaniei si viralitatea au fost elementele care au stat la baza deciziei juriului. Acestea au fost...
Promotie Telekom Mobile de sarbatori pentru clientii prepaid. 6 x iPhone 14, oferite prin tragere la sorti si vouchere de 50 de euro pentru un nou telefon
Luni, 12 Decembrie 2022
 6 telefoane iPhone 14 oferite prin tragere la sorti, cate unul pentru fiecare saptamana de campanie, daca reincarca orice cartela Telekom cu minimum 5 euro credit, dar si un cadou garantat constand intr-un voucher in valoare de 50 de euro (TVA inclus), daca efectueaza reincarcari de cel putin 15 euro in total, pana...
Ce mai faci?. Campania Telekom Mobile de Craciun incurajeaza romanii sa fie mai aproape de cei dragi si sa se asigure ca sunt bine
Luni, 21 Noiembrie 2022
 ”Cu aceasta noua campanie, lansata la nivel european de catre Deutsche Telekom, ne dorim sa incurajam cat mai multi oameni sa se reconecteze cu cei dragi lor si sa aratam importanta unei intrebari atat de simple: Ce mai faci?”, a declarat Andreea Cramer, director executiv comercial, Telekom Mobile.
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Noile Galaxy Z Flip4 si Z Fold4, disponibile pentru precomanda la Vodafone, cu reduceri la abonamentele RED Infinity
Marti, 16 August 2022
 Vodafone Romania anunta disponibilitatea pentru precomanda a celei mai noi generatii de smartphone-uri pliabile de la Samsung: Galaxy Z Flip4 si Galaxy Z Fold4, livrarile urmand sa fie efectuate incepand cu 26 august
Mame vs Tati: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Coca-Cola lanseaza platforma globala muzicala Coke Studio
Miercuri, 22 Iunie 2022
 Coke Studio debuteaza cu un videoclip international care aduce un omagiu piesei emblematice „A Kind of Magic” a trupei Queen si da startul uneia dintre cele mai mari promotii de vara organizate de Coca-Cola in Romania in ultimii ani
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
600.000 de consumatori in 8 luni. Tappy, promoterul digital preferat al brandurilor din FMGC.
Joi, 23 Decembrie 2021
 In cele 30 de campanii implementate, au fost acordate 10.000 de premii, iar 12.000 de formulare de feedback au fost completate.
1 2 3 4 5 »