Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie", motiveaza Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever SCE, alegerea agentiei pentru campania promotionala REXONA MEN
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing Consumer Market la Vodafone Romānia a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Pe scurt, aveam un buget mic pentru premii, de doar 50.000 de Euro, fata de 3.000.000 Euro, cat a avut principalul nostru competitor", sustine Alexandra Tanjala, fondatoarea Sister&Co, agentie care a castigat un Silver Effie pentru Bucegi
Joi, 05 Aprilie 2007
"Premiile obtinute (la EFFIE n.r.) confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza – Creative Marketing si faptul ca furnizam partenerilor nostri solutii eficiente, ce imbina strategia si creatia intr-un mod fericit", a declarat Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda, agentia care a castiugat 2 premii la Effie (Aur pentru Radio Guerrilla si Argint pentru Fiobilin
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV īn perioada: 19 februarie 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata īn perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, īn perioada: 12 - 17 martie
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever īn Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cāstiga teren pentru o gradina de flori, īn valoare de 25 000 de euro
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara īn perioada martie mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Romānia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Romānia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca īn ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce īn ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Marti, 06 Februarie 2007
Īn concursul pentru marele premiu oferit de Romtelecom, din cadrul promotiei ClickNet Bonus, au intrat toti utilizatorii ClickNet Start care au navigat pe Internet un numar de cel putin 100 de ore
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: