Rezultatele cautarii dupa : "project"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 »
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Prospero da start eroilor in Maraton DHL
Miercuri, 25 Aprilie 2007
"Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre", explica, pentru AdPlayers, Alexandu Calinescu, General Manager la Prospero, conceptul evenimentului "Maratonul DHL Stafeta Carpatilor "
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Acasa.ro face 25% din Vodanet Media
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 21 Mil. afisari (pagini) pe luna si proaspat devenit portal de Informatie & Lifestyle, "potentialul portalului de a genera venituri din publicitate online poate ajunge la 450.000 EUR / luna exprimat la rate card (tarif lista n.r.)", afirma, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - Director Dezvoltare la Vodanet Media, editorul, printre altele, al acasa.ro, ele.ro, bloombiz.ro
Vodanet se reorganizeaza cu Imagoo.ro în Bloombiz.ro, fondatorul imagoo spune ca întelegerea de achizitie a picat
Joi, 22 Martie 2007
In timp ce Marius Pahomi, Business Development Manager la Vodanet Media motiveaza decizia de inglobare a Imagoo.ro in Bloombiz.ro prin faptul ca "utilizatorii portalului imagoo.ro urmaresc, in mod firesc, atat zona media-publicitate cat si zona afaceri-business", Iulian Trasa - fondatorul Imagoo.ro spune ca "prin nerespectarea contractului de catre Vodanet, orice intelegere intre...
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, în 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
The Group a preluat agentia New Media
Marti, 27 Februarie 2007
Valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramâne confidentiala, noii parteneri ai New Media Agency fiind Alin Zainescu (foto) si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive - si fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group
Publicitate video gratuita pe Acasa RO
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamâna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards România 2007 au decis sa deschida competitia eficientei în publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" în contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata în spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
Seful Imagoo pleaca, dar ramâne actionar
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB România
Stavar: De ce plec de la Vodanet?
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
50.000 de brasoveni pe Traseul Ciucas
Miercuri, 02 August 2006
Un proiect al companiei Ursus Breweries organizat de agentia de BTL BrandsOn, cu sprijinul agentiei Gavrila & Asociatii - agentia de brand pentru Ciucas, festivalul berii Traseul Ciucas, a fost urmat de 50.000 de brasoveni care au consumat 26.000 litri de bere Ciucas
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
17
CRIS-TIM, online cu DOT Web Design
Joi, 20 Iulie 2006
Avand ca tinta atat consumatorul final cat si revanzatorii, noul site cristim.ro a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager al procesatorului de carne
« 6 7 8 9 »