Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 August 2018
Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
Luni, 30 Iulie 2018
Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Luni, 30 Iulie 2018
In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Joi, 19 Iulie 2018
ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Joi, 12 Iulie 2018
Cu un business pe primul semestru al anului 2018 in crestere la 2,4 mln. lei de la 1,5 Milioane lei in 2017, potrivit informatiilor furnizate pentru adplayers report de Sorin Draghici, Managing Partner al companiei, DWF este o agentie de servicii SEO si crestere organica a traficului online
Luni, 09 Iulie 2018
Principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana, printre serviciile oferite de DIA se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor.
Miercuri, 04 Iulie 2018
De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
Joi, 14 Iunie 2018
Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics
Marti, 12 Iunie 2018
Peste 120 de copii cu diferite tipuri de deficiente din Brasov si Covasna se bucura de terapie gratuita prin proiectul „Dr.Pestisor – terapeutul copiilor”
Joi, 07 Iunie 2018
Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Miercuri, 06 Iunie 2018
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
Vineri, 01 Iunie 2018
Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Joi, 31 Mai 2018
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Marti, 29 Mai 2018
Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017.
Vineri, 25 Mai 2018
Cresterea inregistrata de catre divizia de digital se incadreaza intr-un trend ascendent la nivelul intregii companii, care a incheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de rezultatele obtinute in 2016.
Joi, 24 Mai 2018
In cadrul evenimentului se va dezbate subiectul AVC 360° Practica multidisciplinara centrata pe pacient
Luni, 21 Mai 2018
Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Marti, 15 Mai 2018
Peste 13.000 de voturi ale publicului s-au inregistrat in acest concurs, iar castigatorul a avut de 3 ori mai multe voturi decat urmatorul clasat
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: