Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Cu putin timp in urma inceperii RoNewMedia, eveniment ce se desfasoara astazi la JW Marriot, seful diviziei de New Media din grupul Realitatea Catavencu, justifica iesirea decizia din trafic.ro, investitia in SATI, si veniturile cu sapte cifre din Internet, lasand sa se inteleaga ca vorbim de peste 1...
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...