Rezultatele cautarii dupa : "proiecte speciale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Metroul client la compania sefului de achizitii publicitate la Metrorex si Consilier la Sectorul 4
Joi, 05 Noiembrie 2015
 Consilier in Primaria Sectorului 4 si Sef al directiei de Marketing, Achizitii si Inchirieri inclusiv pentru serviciile de publicitate la Metrou, angajatii companiei domnului Daniel Stoian au reusit sa atraga Metrorex drept client la firma unde este proprietar unic.
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Exclusiv: Spectacular a dat in judecata Metrorex. Urmatorul termen: 15 iulie.
Miercuri, 08 Iulie 2015
 
Distractie de 1 milion USD pe weekend!  Hobbitul a facut 869.000 USD in primul weekend in Romania!
Miercuri, 24 Decembrie 2014
 „Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Jocurile Foamei a halit 160.000 euro RC pe activare TV, outdoor si digitala
Miercuri, 19 Noiembrie 2014
 Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.

 

Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
“Cascavalul de PR Danone a plecat la Image. O felie ramane la Prais.
Joi, 25 Iulie 2013
 Estimat la peste 500.000 EUR  pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.

The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.

2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.

 

Money Channel, Money Magazine si .ro tintesc publicitate de 1,5 Milioane euro.
Marti, 14 August 2012
 Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Lion House estimeaza 80-120 mii euro pe an cu Money Magazine
Vineri, 10 August 2012
Lion House estimeaza 80-120.000 euro pe an cu Money Magazine, dupa cum a declarat pentru adplayers Andrei Cristea (foto), managerul agentiei. Compania de dezvoltare a postului de...
De 5 ani in grupul Realitatea, Adriana Liche se desparte de vanzarile Realitatea TV
Vineri, 27 Aprilie 2012
 De peste 15 ani in vanzari de publicitate, din care 5 in grupul Realitatea, Adriana Liche, manager de vanzari proiecte speciale Realitatea TV se desparte de postul de televiziune.

Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

De ce a dat Gazeta Sporturilor 250.000 EUR pe iPad?
Luni, 04 Iulie 2011
 Din 40.000 de tablete iPad cat sunt estimate ca navigheaza astazi in publicatiile online din Romania, din estimarile Gazetei Sporturilor, aproximativ 20.000 consuma site-urile din jurul nucleului gsp.ro, al Gazetei Online. O masa critica de consumatori suficient de mare pentru a determina...
Craiu: Elan a avut astazi o intalnire cu Sebastian Ghita si Sorin Enache si au validat contractul cu MCI
Miercuri, 04 Mai 2011
 „Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest...
BIZ a incheiat socotelile cu DBV Media House
Luni, 22 Noiembrie 2010
 Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
« 1 2 3 4 5 »