Rezultatele cautarii dupa : "proiect"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Selgros versus FNI. Ce au in comun spoturile?
Miercuri, 05 Februarie 2014
 “Nu cred ca are nimeni monopolul firescului in publicitate, nu exista copyright pe somn sau caini” Lucian Georgescu, “ad father” GAV, agentia autoare

El e Naked. Ea, Jones. Antreprenoriat in comunicare Naked & Jones.
Marti, 14 Ianuarie 2014
 “Cu 4 colegi si vreo 6 colaboratori” dupa cum afirma Raluca Hanganu, partener la Naked & Jones, micul atelier de comunicare fondat alaturi de Adrian Isaia, ex Next si Violet

Campania “Fetele destepte o fac o data pe luna premiata la Cristal Festival
Marti, 17 Decembrie 2013
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
Licitatie intre 50-100 mii euro castigata de People. Glenfiddich lauda oamenii de succes din comunicare.
Luni, 16 Decembrie 2013
 Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Un magazin de gheata din Romania face inconjurul lumii in SUA si China
Luni, 09 Decembrie 2013
 Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Propaganda scoate din beciul Vincon intreg portofoliul de marci
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
 Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si  premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Zenith porneste Cum va fi lumea in urmatorii 25 ani?
Miercuri, 30 Octombrie 2013
 Lansata in urma cu 25 ani intr-un depozit reamenajat din Londra, reteaua de media cuprinde astazi 250 de birouri in 74 de tari inclusiv biroul din Romania condus de Maria Tudor, managerul agentiei locale Zenith Romania
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Criza la proiectul Digi 24. Deciziile managerului de proiect date la o parte
Vineri, 04 Octombrie 2013
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, deciziile lui George Orbean, project managerul canalului, nu se mai regasesc in ultima...
Coace “Painea noastra cea de toate zilele. Padurariu despre moara fainei Dobrogea.
Luni, 26 August 2013

„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management” 

Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
Luni, 29 Iulie 2013
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990

Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
Marti, 18 Iunie 2013
 Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Excursie cu 10.000 de copii la groapa deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.

100.000 EUR pentru mezelurile Facos. Cont Armada.
Marti, 16 Aprilie 2013
 „Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Campanii anulate cu Banica, Brenciu si Kaas. Pierderi de 100.000 euro din vandalizari publice.
Joi, 31 Ianuarie 2013
 „Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.