Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 Iunie 2016
Modelul economic al seriei de evenimente „In the news”, platforma de evenimente de continut lansata recent de agentia News.ro, se va baza atat pe taxa de acces la evenimente cat si pe parteneriate relevante pentru continutul fiecarei conferinte. Prima conferinta din seria de evenimente, „In The News. Energy”, va avea acces gratuit.
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Miercuri, 11 Mai 2016
Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Luni, 09 Mai 2016
Printre acestea se numara atragerea unui numar de peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Luni, 18 Aprilie 2016
„Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale bolii Parkinson, tremorul incontrolabil.
Joi, 14 Aprilie 2016
Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
Joi, 14 Aprilie 2016
Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Vineri, 08 Aprilie 2016
Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...
Marti, 15 Martie 2016
Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Joi, 10 Martie 2016
Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
Luni, 07 Martie 2016
Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
Miercuri, 02 Martie 2016
5,5 Milioane de minute vizionate si un nou ICAR pe Scena9 la un an de filme romanesti online CINEPUB
Marti, 01 Martie 2016
La un an de la aparitie, CINEPUB a adus in fata publicului 113 filme romanesti, din care 25 lungmetraje, 41 scurtmetraje, 27 documentare si 20 de animatii.
Luni, 29 Februarie 2016
Un proiect integral Media Concept Store, campania este sustinuta de "Vorbe pudrate cu talc", cartea scrisa de Nicoleta Padure, directorul general al agentiei de comunicare.
Joi, 25 Februarie 2016
Colegiul National de Informatica „Tudor Vianu”organizeaza in perioada 26-29 februarie a 8-a editie pentru Romanian Master of Mathematics si a 5-a editie pentru Romanian Master of Physics.
Marti, 23 Februarie 2016
Miercuri, 17 Februarie 2016
Agentia de relatii publice gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni
Luni, 15 Februarie 2016
“Protejarea libertatii de exprimare, chiar si in cazurile in care exprimarea aleasa ofenseaza, este un aspect fundamental al unei societati democratice sanatoase”, spune Hans Klemm
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: