Rezultatele cautarii dupa : "proiect"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Aur pentru flashmob-ul Orchestrei Simfonice de Rogalski Damaschin pentru Therme Bucuresti
Sambata, 01 Octombrie 2016
 Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Managerul de comunicare Pro Tv paraseste televiziunea pentru antreprenoriat
Vineri, 30 Septembrie 2016
In perioada urmatoare, echipa de relatii publice si comunicare Pro TV va fi coordonata de Ioana Plopeanu, care va face echipa cu Lucia Antal, Director de Marketing Pro TV.
Peste 350.000 euro si mai mult de 200 de elevi in Digitaliada de la Orange.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Avand ca tinta peste 200 de copii din clasele V-VIII si dascalii acestroa, Fundatia Orange a investit pana in acest moment peste 350.000 de euro in proiectul pilot Digitaliada de invatare prin metode digitale in 10 scoli din mediul rural.
Invitatie la concurs: Castiga un proces de branding de 10.000 de euro. Ultimele zile de inscrieri.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Proiect CSR Secom – Gradina Botanica pentru amenajarea Gradina cu remedii de plante medicinale
Luni, 12 Septembrie 2016
In cadrul proiectului, toate plantele din cadrul ”Gradinii cu remedii” au fost etichetate, astfel incat vizitatorii sa identifice mult mai usor specia si aria terapeutica pentru care fiecare planta este benefica. In total, anul acesta a fost amenajat un procent de aproximativ 60% din suprafata totala de 1800 mp a sectorului denumit ”Gradina cu remedii”.
 55 angajati MetropolitanLife din 24 de tari voluntari la reabilitarea unei scoli romanesti
Marti, 06 Septembrie 2016
Parte a initiativei "O scoala noua, un viitor mai bun", dezvoltata de Habitat for Humanity Romania, 55 de angajati Metropolitan Life, din 24 de tari, au lucrat in acest weekend timp de o zi pe santierul Habitat for Humanity Romania din sectorul 5 pentru a ajuta la reabilitarea si eficientizarea energetica a Școlii Gimnaziale nr. 125.
Televiziunea de stiri Digi24 si-a relansat site-ul
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Vineri si sambata au ridicat si chioscuri care functionau, unele cu marfa in ele. Scrisoare catre editori a unui difuzor de presa.
Miercuri, 31 August 2016
 Proprietarii de chioscuri de presa au informat editorii despre relatia cu Primaria Locala inclusiv despre existenta unui proiect de chiosc de 8.000 de euro care se doreste prezentat in consiliu de catre edilii de la 4
 Cu o lungime de 330 m, cel mai lung tobogan pe apa vine la Bucuresti cu un buget de 200.000 de euro
Vineri, 26 August 2016
 Cu o lungime de parcurs pe apa de 330 m si avand 3 culoare,  evenimentul are loc pe 27 si 28 august intr-un decor urban absolut spectaculos: pe Calea 13 Septembrie, pe panta situata langa Casa Poporului.
Fundatia Orange anunta cele 10 scoli din mediul rural in care se va derula Digitaliada
Joi, 04 August 2016
 Școlile castigatoareau fost selectate prin concurs de o comisie formata din reprezentanti ai Fundatiei Orange si ai echipei de proiect. Peste 80 de scoli gimnaziale din mediul rural s-au inscris in competitie in perioada 1 martie – 25 mai 2016.
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016
 Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numa retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
 BT deschide cont pentru Bucurestiul Intreprinzator cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
Miercuri, 22 Iunie 2016
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
 Adrian Moraru, IPP: Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei minuni
Luni, 06 Iunie 2016
  „Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava” subliniaza Adrian Moraru.
Platforma de evenimente de continut In the News se va baza pe parteneriate relevante si taxa de acces
Miercuri, 01 Iunie 2016
Modelul economic al seriei de evenimente „In the news”, platforma de evenimente de continut lansata recent de agentia News.ro, se va baza atat pe taxa de acces la evenimente cat si pe parteneriate relevante pentru continutul fiecarei conferinte. Prima conferinta din seria de evenimente, „In The News. Energy”, va avea acces gratuit.
100.000 EUR in campania Itsy Bitsy de 1 iunie. Scop: Zi libera si Timp de calitate pentru parinti si copii
Luni, 30 Mai 2016
 Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.