Rezultatele cautarii dupa : "proiect"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bucurestiul are Cel Mai Lung Sir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, recunoscute de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy).
Joi, 29 August 2019
 La aproape un an de la inaugurarea Fantanilor Urbane din Piata Unirii si de la lansarea spectacolului de apa, muzica si lumini “Simfonia Apei,” acestea au fost recunoscute, omologate si publicate drept Cel Mai Lung Șir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, de catre Academia Recordurilor...
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Expozitie Unzip your Mind by Alex Chinneck la Qreator, intre 22 august si 18 septembrie
Joi, 22 August 2019
 Evenimentul s-a desfasurat in prezenta artistului britanic, care a dezvaluit, in premiera dupa Milano Design Week, o serie de instalatii special concepute pentru a ilustra ideea unui viitor mai bun.
Festivalul International George Enescu 2019, la Televiziunea Romana, pe TVR1, TVR3 si TVR HD
Joi, 22 August 2019
„Ca de fiecare data, Televiziunea Romana isi respecta misiunea publica de a duce in casele romanilor atmosfera unica a Festivalului Enescu. Suntem onorati sa transmitem acest eveniment de anvergura si sa oferim publicului larg muzica de calitate in interpretarea artistilor invitati la eveniment”, declara...
Identitatea Agora Floreasca semnata de Brandient a castigat Graphis Silver Award
Marti, 20 August 2019
 De mai bine de 60 de ani, Graphis a devenit un bastion international de excelenta in materie de design si imagini vizuale si si-a publicat anualele celebre, devenind una dintre cele mai clasice publicatii de design
Bursa The Motans si Global Records sprijina cinci tineri cu burse cumulate de 104.000 de lei
Luni, 12 August 2019
Denis Roabes si-a propus sa fondeze, impreuna cu echipa Global Records, proiectul „BursaTheMotans” - destinat tinerilor care sunt pasionati de domeniul pe care si l-au ales, dedicati si seriosi in ceea ce-si propun sa faca.
Cerbul de Aur 2019 pe o scena cat 1.000 de televizoare
Luni, 12 August 2019
Potrivit organizatorilor, artistii prezenti la Cerbul de Aur 2019, concurenti sau invitati, vor urca pe o scena de 800 m2, cu 400 m2 ecrane de LED - echivalentul a 1.000 de televizoare! - si cu peste 50.000 de piese demontabile de scenotehnica.
Leroy Merlin lanseaza in magazine cardul de cumparaturi Oney, in 12 rate cu 0% dobanda la achizitii de peste 3.000 de lei.
Marti, 06 August 2019
 Cu ajutorul cardului de cumparaturi oferit in parteneriat cu Oney, clientii LEROY MERLIN pot achizitiona produse in rate, cu dobanda 0%, pentru toate cumparaturile de peste 3.000 lei, in perioada 1 august – 30 septembrie 2019.
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019
 1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
30 de tineri au absolvit cursurile Scolii ADC*RO 2019
Marti, 18 Iunie 2019
 Lucrarile lor au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
Castigatorii Effie Awards 2019, pe 10 iunie. In finala, 21 de agentii si companii
Joi, 30 Mai 2019
 21 de agentii si companii au obtinut nominalizari in 25 de categorii de concurs: Auchan | Cohn & Jansen JWT | Digital Star | Geometry Global Romania | GMP+WEBSTYLER | Headvertising | Jazz Communication | Kubis Interactive | Leo Burnett Romania | MAINSTAGE THE AGENCY | McCann Worldgroup Romania | Mercury360...
Investitie de 1 milion de euro intr-o aplicatie pentru dezvoltarea echipelor. Zitec lanseaza Mirro.
Miercuri, 22 Mai 2019
 “Cu toate ca suntem la inceput de drum cu Mirro, am discutat si modelat functionalitatile impreuna cu peste 20 companii de diferite dimensiuni si din industrii variate, companii ce ne-au fost alaturi in calitate de early-adopters” afirma Alex Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
De Ziua Europei, Placido Domingo invita la Oda bucuriei in ritm de jazz - videoclip de promovare a patrimoniului national #Ode2Joy Challenge
Joi, 09 Mai 2019
 Asociatia Culturala „Patrimoniu pentru Viitor” anunta lansarea contributiei video Romania: #Ode2Joy Challenge 2019, pe 9 mai, de Ziua Europei. Initiativa creativa raspunde provocarii organizatiei paneuropene Europa Nostra si presedintelui acesteia, Plácido Domingo care poate fi urmarita pe...
Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...