Rezultatele cautarii dupa : "programe"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Intact: Publicitatea atrasa de Antene a crescut cu 20,8%. CME a scazut cu 12,9%
Vineri, 12 Iulie 2013
 Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
100 de experti CNA impotriva violentei, in Scoala
Vineri, 29 Martie 2013
 Consiliul National al Audiovizualului va asigura, in perioada 1- 5 aprilie 2013,  in cadrul programului Scoala Altfel, prezenta a 100 de experti impotriva violentei in mai multe scoli si licee din toate sectoarele municipiului Bucuresti
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comenteaza.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
 Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului

Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
Euromedia si Beta Cons tintesc 3% din vanzarile statiilor RATB pe 2012 cu Bus-Shelter 4 More
Luni, 06 August 2012
 Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari  al companiilor de publicitate outdoor membre Epamedia.
TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Trade marketing si BTL de 850.000 eur pe 2011 la Brand Support
Vineri, 04 Mai 2012
 Prima agentie specializata in trade marketing, dupa cum spun fondatorii companiei, Brand Support este un business de familie lansat in luna mai a anului 2008 de catre Stefania Harabagiu si Ionut Harabagiu, doi antreprenori cu peste 15 ani de experienta in multinationale si servicii de advertising, BTL, trade marketing, brand management si media.
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
Realitatea TV Constanta vrea 150.000 EUR din piata locala. Exclusiv prin Media Consulta International.
Luni, 19 Decembrie 2011
 „In conditii normale de piata, cred ca un target de 150.000 de euro anual din publicitatea locala din Constanta nu este greu de atins. Tinand insa...
Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Mobile marketing cu iPhone versus Hanvon Hpad (China)
Marti, 01 Martie 2011
 In timp ce iPhone a fost numit cel mai bun mobile device la MOBILE WORLD CONGRESS 2011, firma chineza Hanvon a lansat un performant si cost-effectiv Pad numit, cum credeti? HPad!
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
Buget de 300.000 lei ADR, derulat de Media Consulta International pentru Regiunea de Sud- Est
Marti, 30 Noiembrie 2010
Compania de publicitate Media Consulta International promoveaza Programul Operational Regional (POR) 2007 - 2013 in Regiunea de Dezvoltare Sud – Est de la Agentia pentru Dezvoltare Regionala