Rezultatele cautarii dupa : "program"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Filip Stoler semneaza campania matinalului National FM
Sambata, 27 Septembrie 2008

Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM

Lemarco Alb si Negru, de BIGGER Group
Miercuri, 17 Septembrie 2008

Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”

 

Training ‚Journalism for digital Media’, organizat de IFRA si Media Management Institute
Marti, 19 August 2008

 

Sustinut in limba engleza, programul de training va avea loc in perioada 29-30 Septembrie 2008, la Hotel Hilton din Bucuresti 

Business Magazin aboneaza pentru MBA
Joi, 24 Iulie 2008

Pentru bursa MBA, aplicantii trebuie sa fie abonati pe 12 luni ai revistei BUSINESS Magazin

Parte a IMSG, IMS Retail (Bucharest) tinteste 2 Milioane EUR in 2009 din servicii de marketing pentru retail
Luni, 14 Iulie 2008
Parte a International Marketing & Sales Group (IMSG) - din care, pe langa IMS Retail, mai fac parte in Romania,  Friends Advertising si V+O Communication, compania ofera consultanta strategica si tactici de marketing dedicate 100% companiilor de retail
Luminita Anghel debuteaza in publicitatea TV cu Garnier si Publicis Romania
Joi, 05 Iunie 2008
New Media Manager nou Initiative: Iuliana Stere il inlocuieste pe Laurentiu Pop
Joi, 05 Iunie 2008

Iuliana Stere (26 ani) va gestiona comunicarea online pentru Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer

Pro Tv a castigat difuzarea Cupei UEFA pana in 2012
Vineri, 09 Mai 2008

In urma unei licitatii, drepturile de difuzare pentru cupa UEFA vor fi la ProTv si Sport.ro in perioada 2009 - 2012

Eltrix propune semne urbane in Bucuresti
Miercuri, 09 Aprilie 2008

Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti

Realitatea TV lanseaza astazi, la Cluj, prima statie locala
Vineri, 28 Martie 2008
„Clujul este doar primul punct Realitatea TV pe harta Romaniei, iar anul acesta urmeaza sa fie deschise statii locale in Brasov, Sibiu, Timisoara, Constanta si Tg. Mures", spune George Petrule (foto),...
IAA Bucuresti, alaturi de IAA New York, in finala The Chapter Excellence Award - Golden Tulip
Marti, 29 Ianuarie 2008
IAA Romania a ajuns in finala intrecerii filialelor IAA din intreaga lume, competitie al carei rezultat va fi cunoscut la cel de-al 41-lea Congres Mondial al International Advertising Association, ce va avea loc la Washington DC
Campanie de loializare ‚Vodafone pentru Tine’
Miercuri, 23 Ianuarie 2008

Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.

Scoala IAA Romania  este acreditata de IAA Worldwide
Marti, 15 Ianuarie 2008
In urma acreditarii, proiectul va fi prezentat public in cadrul Conferintei Globale IAA pe teme de educatie, care va avea loc la Washington DC, pe 6-7 Aprilie
Noul AdPlayers. Zilnic, tiparit pe ecrane!
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cotidianul de advertising, marketing si media dezvolta cu Warner Howlett Interactive noul AdPlayers, acum cu trei pagini noi de servicii interactive pe langa paginile editoriale
6.000 de sms-uri pentru brazii Itsy Bitsy
Luni, 17 Decembrie 2007
Intr-o campanie similara desfasurata in baza SMS-urilor, anul trecut Itsy Bitsy FM a primit peste 4000 de sms-uri si a oferit copiilor 250 de brazi
Fundatia Dinu Patriciu, sprijinita de CNA
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Petrom Resurse pentru Viitor, de Ogilvy Group
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
Bergenbier pe ecrane cu Wild Christmas III
Joi, 06 Decembrie 2007
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
Porsche Romania planteaza cate un copac pentru fiecare masina vanduta
Miercuri, 05 Decembrie 2007
In cadrul programului “O masina, un copac”, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Weltauto planteaza 55.000 de copaci, cate unul pentru fiecare masina vanduta in 2007
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)