Rezultatele cautarii dupa : "profit"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
23 de elevi din Irlanda de Nord, pe santier pentru 200 de tineri din grupuri vulnerabile din Romania
Vineri, 14 Iulie 2017
 Scopul proiectului este crearea de  sanse pentru o viata normala, independenta pentru 200 de tineri cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani expusi excluziunii din cauza vulnerabilitatii datorate lipsei scolarizarii, saraciei extreme, etniei sau dizabilitatilor.
49,5% in piata de refinish auto, Policolor devine unic importator Glasurit, premium brand BASF Coatings.
Luni, 10 Iulie 2017
 Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
  6 ONG-uri castiga finantare de 220.000 euro la concursul Lumea prin Culoare si Sunet
Joi, 08 Iunie 2017
 La cea de-a sasea editie a concursului au fost desemnati sase castigatori: Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Bucuresti, Asociatia Tandem, Asociatia Persoanelor cu Deficiente de Auz „Asculta viata!”, Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Buzau, Asociatia Metodelor Alternative de Integrare Sociala si Asociatia pentru Formare.
Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules ajuta 200 de copii cu Educatia construieste viitorul
Joi, 01 Iunie 2017
 In cadrul unui proiect mai larg ce vizeaza peste 200 de copii din familii defavorizate, Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules, in parteneriat cu Primaria Municipiului Buftea, construiesc un centru comunitar care va oferi zi de zi acces gratuit la o masa calda, after-school si activitati de educatie non-formala pentru aproximativ 50 de copii
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
CEVA de la KFC semnata de McCann Worldgroup, cea mai creativa reclama a lunii martie, ADC*Ro
Joi, 06 Aprilie 2017
 Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
CNA
Alexandru Jucan, CNA: Dupa ce platesc amenda (Kanal D), raman cu 243.000 de euro. Rentabil, nu?
Miercuri, 22 Februarie 2017
Membru in Consiliul National al Audiovizualului, Alexandru Jucan este de parere ca postul de televiziune Kanal D a iesit in profit cu 243.000 de euro dupa amenda de aproximativ 45.000 de euro (200.000 de lei) primita de la CNA pentru depasirea spatiului legal de publicitate de 12 minute pe ora.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 „Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Patinaj la capacitatea maxima in prima zi de functionare Telekom Arena. 600 de persoane.
Luni, 09 Ianuarie 2017
Aproximativ 600 de persoane au fost prezente pe gheata si in tribunele celui mai modern patinoar national, dezvoltat la initiativa lui Ion Tiriac, in seara de 2 ianuarie 2017 - prima zi de functionare a arenei proaspat lansata la sfarsitul anului 2016.
Patinoarul Telekom Arena si-a deschis portile pentru publicul larg. Gratuit la hochei si patinaj pentru copii.
Marti, 03 Ianuarie 2017
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
Accidente auto: cauza nr.1 de deces a tinerilor intre 18-24 ani (15%). Campanie sociala Academia Titi Aur
Vineri, 30 Decembrie 2016
 Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Efectul Trump: Soros nu mai are bani de Freedom House si Revista 22. Cauta vanzator de publicitate.
Joi, 10 Noiembrie 2016
Freedom House Romania si Revista 22 angajeaza om de vanzari de publicitate pentru proiectele de presa scrisa online si evenimente speciale
Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit prin facilitatea fiscala 20%
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit folosind „facilitatea fiscala 20%”, au aratat Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, EY Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare in cadrul conferintei organizate astazi, 9 noiembrie, pe baza unor cifre oferite in exclusivitate de...
« 4 5 6 7 8 »