Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Februarie 2007
Razvan Matasel (foto, Leo Burnett), Razvan Varabiescu (Media Direction), Catalin Tolontan si Augustin Roman (Convergent), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Cristian Kit Paul (Brandient), Bogdan Brānzas (Branzas), Bradut Florescu (DDB), Stefan Liute si Marius Ursache (Grapefruit), Doru Panaitescu (Initiative), Eveline Fabritius (Splendid Media), Radu Ionescu (Kinecto) sunt doar cātiva...
Joi, 22 Februarie 2007
Motoractive Leasing comunica produsul de finantare auto pe 7 ani cu agentia de publicitate QMC, campania desfasurata īn perioada 7 februarie - 31 martie 2007 fiind prezenta atāt īn presa nationala, cāt si īn cea locala, pe postul de radio KissFM, pe site-urile evenimentulzilei.ro, ghiseulbancar.ro, masini.ro, stiriauto.ro
Miercuri, 21 Februarie 2007
Specialistul televiziunii RTL, producatorul german Martin Ernst va sustine un seminar īn Romānia la invitatia Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto)
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia īn calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, īn Romānia, cu un procent aflat īntre 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar īn Bucuresti
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat cāstigatorul din Romānia care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la īntrecerea finala pentru titlul: Finlandia Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor īn an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera cāstigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
"Cea mai mare agentie independenta din Romānia", dupa cum o pozitioneaza oficialii agentiei, Mercury Promotions are 140 de angajati si a īnregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 12 mil. EUR
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh īn advertising asa cum am facut īn moda si sper ca īn scurt timp sa ajung la fel de departe īn acest fel de fotografia ca si īn fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pāna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga īn topul industriei de profil
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si īl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnānd prima campanie online din Romānia "mai serioasa" pe Yahoo!
Luni, 04 Decembrie 2006
Dintr-un total de 12 agentii si 80 de lucrari romānesti īnscrise, festivalul de publicitate care a oferit anul trecut avanpremiera Guinness - "noitulovE" a marelui trofeu de la Cannes Lions 2005, Epica Awards premiaza īn acest an agentiile Scala JWT (1 Gold - Film), McCann Erickson ( 1 Silver - Press si 1 Bronz - Film), GMP ( 1 Bronz - Film) si Leo Burnett ( 1 Bronz - Press)
Marti, 28 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol, al doilea jucator pe piata romāneasca de profil īn ceea ce priveste volumul de vānzari retail de carburant potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, īntrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: