Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
Agentia specializata in solutii de email marketing condusa de Andrei Georgescu va gestiona comunicarea prin email, dintre clienti si compania de vanzari directe Quelle
Juriul Golden Drum in care unul dintre managerii noncreativi ai agentiei Leo Burnett, a acceptat sau poate chiar si-a dorit sa intre pentru o saptamana in pielea unui director de creatie a deliberat
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?