Rezultatele cautarii dupa : "produsul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Astept de 135 de zile plata de la o mare agentie si un mare client Companie de scenotehnica de eveniment
Miercuri, 08 August 2018
 Furnizori de servicii de productie pentru marketing si comunicare sunt la randul lor revoltati. In timp ce acestia achita facturi la materiale si servicii in procesul de productie la 30-45 de zile, clientul si marca pentru care lucreaza are deja 135 de zile si a amanat deja plata la peste 160 de zile.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
29 de produse din FMCG, suplimente alimentare, bricolaj si banking afla pe 23 mai cine va purta timp de 12 luni titlul Produsul Anului 2018
Miercuri, 23 Mai 2018
 Gala de decernare a premiilor Produsul Anului, editia 2018, are loc miercuri, 23 mai, la  JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Incepand cu 24 mai, produsele castigatoare vor putea purta titlul de “Votat Produsul Anului®” de catre consumatorii romani, in toate campaniile de comunicare.
141 de restaurante si localuri POP din sase orase autohtone, in ghidul Gault & Millau Romania 2018
Miercuri, 16 Mai 2018
 80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
MBA pentru copii. Itsy Bitsy lanseaza MBA Junior.
Luni, 19 Martie 2018
 „MBA Junior francizeaza programul la nivel national, prin parteneri educationali, astfel incat acesta sa ajunga la cat mai multi copii” spune Nadia Tataru, co-fondatoare Itsy Bitsy si co-fondatoare MBA Junior
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
Luni, 22 Ianuarie 2018
 Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
Palatul, sclavul si bomboana. La psiholog cu Adriana Petrescu
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Energia din multe agentii de publicitate seamana cu un palat in care domneste misterul, puterea si intrigile, daca imi este permisa comparatia. Pe vremea mea, ca este bine sa nu ne uitam trecutul, exista un aer boem, ca un parfum scump si o oarecare eleganta in care se ”valsa” cu clientul.
Safety Awards 2017 a desemnat castigatorii din peste 30 de studii de caz inscrise
Marti, 19 Decembrie 2017
 Aflata la cea de-a doua editie, printre companiile care au inscris studii de caz in competitia Safety Awards s-au numarat Ansel, Apa fara Plastic, BLS, Caroli Foods Group, Draeger Romania, EDPR Romania, Holcim Lafarge Romania, Iasisting Grup, Lanzi-Safety System, Monsanto Romania, Omniasig Vienna Insurance Group,...
Alina Damaschin si Andreea Ghenoiu, in dialog la Kindful Brands, pe 7 decembrie
Luni, 20 Noiembrie 2017
Evenimentul va avea loc pe 7 decembrie la Seneca AntiCafe incepand cu ora 14:00, iar organizatorii sunt Love and Lobby in parteneriat cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.
Numarul 2 in lume, asiguratorul de credite Atradius intra in Romania pe o piata de 24 de mln. euro
Joi, 16 Noiembrie 2017
 Pe o piata romaneasca a asigurarilor de credit care se ridica la aproximativ 24 de milioane de euro, cu o rata medie de crestere de 10% pe an, Atradius isi propune sa asigure asistenta la un inalt grad de expertiza, atat companiilor romanesti, cat si clientilor internationali prezenti in Romania.
Sef nou la strategia GMP. De 11 ani in comunicare, Dana Pascu este noul Head of Strategy al agentiei
Joi, 12 Octombrie 2017
 Cu o experienta de peste zece ani in strategic planning, potrivit agentiei, promovarea noul sef de strategie vine dupa ce a fost mai intai Senior Strategic Planner (2015) si mai apoi Creative & Strategic Planning Director la GMP.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
« 2 3 4 5 6 »