Rezultatele cautarii dupa : "produsul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
„Twenty nu mai inscrie lucrari la Internetics”, Alin Chiriac, Twenty
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei.”
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Vineri, 12 Octombrie 2007
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Spotlight a dezvoltat Cellulight pentru ElmiProdfarm
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Spotlight a elaborat si dezvoltat intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice ale companiei Elmi Prodfarm
Brands&Bears a organizat evenimentul de lansare Selected Gold
Joi, 13 Septembrie 2007
Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am castigat-o in urma cu 10 zile”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Carmen Tiderle dezvaluie singurul motiv al despartirii de Leo Burnett, in AdPlayers
Luni, 27 August 2007
Intr-un “making of” de 15 minute al unui film de 10 ani in publicitate, viitorul Creative Director la GMP – Carmen Tiderle, acum Director de Creatie la Leo Burnett pentru inca o luna, dezvaluie pentru AdPlayers motivul datorita caruia va incheia socotelile cu agentia de publicitate pentru care a lucrat aproape 7 ani
Propaganda repozitioneaza Paduden
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
Mediafax.biz are peste 150 de stiri economice pe zi
Marti, 17 Iulie 2007
Primul site de informatie economica in timp real din Romania, potrivit agentiei de stiri, Mediafax.biz va furniza zilnic utilizatorilor sai peste 150 de stiri economice grupate pe domenii Auto & Transporturi, Constructii & Imobiliare, Energie, Financiar, IT&C, Media & Advertising, Retail & Agricultura, Sanatate & Farmaceutic, Turism
Perlele publicitatii, la examen de licenta
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...
100 Mil. EUR - piata totala de BTL
Vineri, 13 Iulie 2007
"Piata totala de BTL s-a ridicat anul trecut dupa estimarile noastre la 100 Mil EUR, iar BTL-ul in-store undeva pe la 50 Mil. EUR" a declarat pentru AdPlayers.ro Nicoleta Padure, General Manager al companiei de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare Cupon Pro
Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
Google lanseaza homepage-ul iGoogle
Miercuri, 02 Mai 2007
Google anunta lansarea produsului iGoogle in Romania, serviciul pentru crearea unei pagini de pornire (homepage n.r) personalizate
Google lanseaza AdSense pentru website-urile din Romania
Marti, 17 Aprilie 2007
"Romania are o comunitate puternica de proprietari de website-uri", spune Yonca Brunini(foto), Director de Marketing pentru Pietele Emergente, Google EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), odata cu lansarea Google AdSense pentru Cautare si AdSense pentru Continut, dedicate website-urilor si portalurilor de pe piata romaneasca
Imperial, Foaaaarte tare cu Brandstalk
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Porsche, in VW Crafter cu ICON
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
CNA face scoala auto simultan cu Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV
Miercuri, 21 Martie 2007
Membrii CNA au hotarât ca posturile Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV sa primeasca somatie publica pentru ca, în urma monitorizarii din perioada 10.02 – 03.03.2007 a emisiunilor care au ca tema noutatile în domeniul produselor auto-moto, s-a constatat ca nu a fost vorba de un demers jurnalistic ci de un demers publicitar.
Licitatia Domo - pentru acasa la Proximity, cu suportul grupului BBDO
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Mândrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO România", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
Saptamâna Financiara a sarbatorit 2 ani, numarul 100 si 230.000 cititori/editie
Joi, 08 Martie 2007
Saptamânalul condus de Mihai Craiu - Director General si Gabriela Vrânceanu Firea - Director Editorial a ajuns în prezent, potrivit ultimului val al Studiului National de Audienta Focus, la 230.000 de cititori pe editie
BryColi:acum si pentru ele în picioare
Vineri, 23 Februarie 2007
Un catalog gratuit de marketing direct vinde pe jumatate de pagina, sub marca BryColi, un produs omologat de experientele neplacute ale urmaselor Evei la toaletele publice
« 8 9 10 11 12 »