Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Mutari la varful managementului McDonald’s. Fosta DDB, Irina Angelescu, este noul Director de Marketing, McDonald’s Romania.
Joi, 17 Iunie 2021
 Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
HEINEKEN Romania a lansat pe piata locala Birra Moretti® Zero
Joi, 03 Iunie 2021
 La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
“Vorba lu’ Negru” auzita de 6 milioane de ascultatori de radio local. Rubrica zilnica a vedetei TV Dan Negru pe reteaua reprezentata de regia ARBOmedia
Vineri, 07 Mai 2021
 ,,De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu...
Studiourile Marvel sarbatoresc filmele din Universul Cinematografic Marvel (MCU) 2021-2023
Miercuri, 05 Mai 2021
 Videoclipul se deschide cu regretatul Stan Lee afirmand: „Imi place sa fiu cu oamenii; este cel mai incredibil sentiment din lume.
Premiera TVR in European Broadcasting Union. Oana Gherghe, Coordonator al Serviciului Continut Digital, membru in Comitetul Director Digital EBU
Marti, 27 Aprilie 2021
 ,,Digitalizarea si dezvoltarea online sunt prioritati pentru Televiziunea Romana si este foarte important pentru noi sa devenim o prezenta puternica in mediul online, livrand produse jurnalistice de calitate, asa cum facem si pe TV.", a spus Oana Gherghe.
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021
 In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor...
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021
 In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata...
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Mai mult de 2 din 5 romani ( 40%) utilizeaza telefonul mobil pe o perioada de cel putin doi ani. Sondaj Telekom Romania.
Marti, 23 Martie 2021
 In Romania exista peste 26 Milioane de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte, anunta compania.
Reinventare din pandemie. Dupa caderea pietei de ambalaje cu 50%, AECTRA mareste capacitatea de stocare la peste 10.000 de paleti capacitate totala.
Luni, 15 Martie 2021
 Cea mai recenta investitie este proaspat lansatul depozit din Bucuresti, cu servisare premium, o suprafata de peste 3000 de metri patrati, o capacitate de stocare de peste 2000 de paleti
Premiera. Aplicatie Telekom Romania care impiedica furtul de identitate in mediul online
Luni, 15 Martie 2021
Prin aceasta masura, Telekom Romania previne si impiedica una dintre cele mai raspandite fraude din mediul online si anume incheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii si identitati furate. Practic, prin noua aplicatie utilizata de Telekom, este imposibil sa incarci din telefon vreo imagine in...
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
« 7 8 9 10 11 »