Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum īl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu mānutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost cāstigat de Spotlight īn urma unui pitch īn luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vānzare care se va īncheia īn luna ianuarie 2007
Metro si Coca-Cola au cāstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment  organizat de revista Piata
Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc īn luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
Vel Pitar Roll4Ever, īn Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Magnetique are o noua strategie
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Luna Promotions transmite valorile Campari prin arte
Luni, 09 Octombrie 2006
Autorii evenimentului organizat de Cristalex cu Luna Promotions spun ca au avut peste 100 de oameni implicati in organizare, aproape doua tone de decoruri si 7 zile de montaje si pregatiri
Ringier AG remodeleaza si Ringier Romānia
Vineri, 06 Octombrie 2006
Thomas Landolt, īn prezent Managing Director, Ringier Publishing Romania va conduce, de la 1 ianuarie, Ringier Publishing Switzerland, afacerile trustului pe piata romāneasca urmānd sa fie preluate de Alexander Theobald (foto), viitorul Managing Director, Ringier Publishing Romania & Ungaria
Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a cāstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmānd premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ cāstigat īn urma cu un an
TV
The Ad Store ia Tasty de la zero
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Orange intra īn spatiul social
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitānd sa dea tonul la tendinte īn retailul telecom, pe lānga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, īn acelasi spatiu
Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom īsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
FCB Bucharest īn promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
23
Quelle Romānia: 70.000 de clienti īntr-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras īntr-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vānzari prin posta vrea īn 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vārf pe piata locala a comertului prin posta
141 Romania a cāstigat al treilea brand integral de la BAT
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care īl gestionam integral, īncepānd din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Don Schultz a adus sefii la scoala
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vārtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
BRAT vrea si online, īn aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamāna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmānd sa fie cunoscute īn aprilie 2007
Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o  parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia  V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din Romānia"