Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
Grupul Ringier va detine 25% din Kanal D Romania (Dogan Media International SA), ce va fi lansat si va īncepe sa emita pe 18 februarie 2007, parteneriatul de sustinere reciproca din Romānia urmānd sa sprijine dezvoltarea a doua grupuri de media cu cifre de afaceri de 0,8 miliarde de EUR (Ringier) respectiv 1,2 miliarde USD (Dogan)
Luni, 22 Ianuarie 2007
"Nu avem bugetate sume, am vrut sa oferim cititorilor aceasta posibilitate si iata ca am realizat acest lucru", afirma Augustin Roman - Director Executiv la Gazeta Sporturilor (GSP), legat de recent lansata alternativa PDF a cotidianului de sport de la Convergent Media, editor caruia oficialul īi estimeaza, pentru anul trecut, o cifra de afaceri de 7 mil. EUR
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv Editie de Vaslui
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Joi, 21 Decembrie 2006
Din portofoliul castigat fac parte Klorane, Avène, Ducray, Elancyl, Galenic, René Furterer, Pierre Fabre Oral Care
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas īl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si īl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnānd prima campanie online din Romānia "mai serioasa" pe Yahoo!
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), RocknRoll (BTL) si MediaCom Romānia (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, īntretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a cāstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson Romānia si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa cāstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sprinter Distribution spune ca, la un an de la lansare, baterille Foton au o cota estimata de piata de 15%, pozitionāndu-se pe locul 3 īn topul brandurilor de baterii din Romania
Marti, 28 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol, al doilea jucator pe piata romāneasca de profil īn ceea ce priveste volumul de vānzari retail de carburant potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
Marti, 14 Noiembrie 2006
Pentru 30 septembrie 2006, Vodafone Romania a anuntat un numar de 7.155.417 clienti, odata cu indicatorii financiari pentru primul semestru fiscal (conform anului fiscal britanic, primele sase luni ale anului corespund perioadei 1 aprilie 30 septembrie 2006)
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot īsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, īntr-o lume magica īn lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, īnsufletit de pasiunea pentru ciocolata
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, īn urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza īnregistra din prepararea si livrarea de māncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , īn acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza īn premiera pe piata din Romānia salamuri semi-uscate īn forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind īncredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: