Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BT la Cap si Next, fara licitatie
Luni, 12 Iunie 2006
Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
Luni, 12 Ianuarie 2015
 “In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Coca-Cola HBC va lansa in 2020 Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta
Joi, 18 Iulie 2019
Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intentioneaza sa lanseze Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta, incluzand Romania, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia si Elvetia.
200.000 EUR pentru comunicarea HP ePrint, cu BTL de la Publicis, si media OMD
Joi, 28 Octombrie 2010
 Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
Exclusiv: Fost CEO in OOH, Bogdan Vasile reintra in DM pe 25 Milioane de clienti cu Reader’s Digest.
Vineri, 11 Aprilie 2014
 Fostul CEO al Euromedia, Bogdan Vasile, a fost recrutat de catre Tarsago Media Group o companie de marketing direct, publisher si servicii de maketing care a cumparat in ultimii 2 ani licentele de a vinde produsele Reader’s Digest din Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria si Romania.
Nu consumati alimente cu E-uri Dr. Pavel Chirila, despre o industrie de 20 Miliarde de USD.
Marti, 19 Februarie 2013
 „Nu consumati alimente cu E-uri, caci va vor fi date mereu. Refuzati sa le cumparati si ei nu le vor mai produce” este sfatul reputatului doctor Pavel Chirila, privind oprirea fabricarii si vanzarii produselor care contin aditivi alimentari
Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom îsi invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Profi a plafonat anticipat adaosurile comerciale, incepand din weekend-ul 15-16 iulie
Marti, 18 Iulie 2023
300.000 EUR pentru Liberty Parade, produs de Radio 21 si Vibe FM cu Publicis Events
Vineri, 23 Iulie 2010
 12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni...
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Luni, 07 Mai 2018
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
Sute de vizitatori la fiecare stand si prospecti de la Digital Print & Sign si Gifts Show
Marti, 28 Septembrie 2010
 Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
BEFORE-THE-LINE sau / si AFTER-THE-LINE?
Luni, 19 Decembrie 2011
 Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
BTL Net Marketing pentru Kosarom
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

4,2 milioane EUR - Cea mai mare investitie Flanco intr-un magazin
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
Orange intra în spatiul social
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitând sa dea tonul la tendinte în retailul telecom, pe lânga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, în acelasi spatiu