Rezultatele cautarii dupa : "produs"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Castigatorii sectiunii Radio - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Radio din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Publicis Romania si HP fac O pereche reusita
Luni, 27 Iunie 2005
Promotia de vara pentru echipamentele HP Photosmart se deruleaza in perioada 13 iunie – 9 septembrie 2005
TV, Next, Cap
Superweiss o paraseste pe zuper_alba_ca_zapada
Luni, 20 Iunie 2005
Raluca Feher ( feher - alb in ungureste) de la NextCap trece brandul Dufa Superweiss de la fantezia adolescentei la maturitatea noii Supercase
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Lowe gaseste arma unei crime pe santierul campaniei Selectiv
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Scop computerizeaza marketingul direct prin Create Direct
Marti, 07 Iunie 2005
Potrivit lui Adrian Alexandrescu, Executive Director, Create Direct, programul de marketing direct in jurul catalogului distribuitorului de solutii de IT&C, atinge lunar mii de clienti si potentiali clienti
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Iveco a fost convinsa de drive testul cu Global Media
Vineri, 03 Iunie 2005
La licitatia care cerea un format audio brut al unui spot radio s-au inscris 21 de agentii si freelancer-i din care au confirmat prezenta 8 agentii si in final s-au prezentat doar 6
Castigatorii Leod'Or 2005
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Imager lanseaza un nou meniu pentru Pizza Hut
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
CNA
Ziarele nu fac exceptie de la respectarea regulilor privind publicitatea la radio si televiziune
Vineri, 20 Mai 2005
CNA a emis ieri o noua instructiune in urma discutiilor cu reprezentantii Clubului Roman de Presa
PR, TV, Y&R
Young&Rubicam / Team Advertising a semnat 4 spoturi la “Drogurile ucid
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Pepsi intra pe piata energy drink cu brandul energy cola Pepsi X
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Beko face BeBeko cu Odyssey
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”  cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Agricola Bacau investeste 1 milion de Euro in campania Sigur pe gustul tau
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie