Rezultatele cautarii dupa : "produs"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Vineri, 10 Februarie 2006
Agentia de relatii publice a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark Romania
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Sambata, 04 Februarie 2006
Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
Joi, 02 Februarie 2006
Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro, valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro
Joi, 26 Ianuarie 2006
Camerele consilului au prins in direct canalul de televiziune cu incalcari ale vitezei in publicitate
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
Luni, 05 Decembrie 2005
Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: