Rezultatele cautarii dupa : "produs"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Prigat cu pulpa sparge Tavanul
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Electrolux lanseaza Thinking of You
Sambata, 04 Februarie 2006
Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
FCB crediteaza Piraeus Bank Romania
Joi, 02 Februarie 2006
Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
Knorr a sunat 400.000 de inscrieri
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
OTV, TV, CNA, 17
CNA a mai taiat doua chitante OTV
Joi, 26 Ianuarie 2006
Camerele consilului au prins in direct canalul de televiziune cu incalcari ale vitezei in publicitate
Un nou spot TV Ozone de la OgilvyOne
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
ARBOmedia trece pe posturi TV de nisa
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Simultan de campanii COSMOTE
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
Piese Dacia de la Graffiti BBDO
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
PubliMedia integreaza The One
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Sensiblu isi administreaza 2 spoturi
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
BCR Asigurari aproape de Papaya
Luni, 05 Decembrie 2005
Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Leo Burnett e in puterea BCR
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din barlog
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
Media Merlin la MediaInsight
Luni, 21 Noiembrie 2005
Lansarea biscuitilor Merlin marcheaza intrarea  companiei Elite in segmentul categoriei de produse alimentare
Headvertising a trimis bradut la Avon
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Realizat in genul comediilor din anii ’50,  noul spot "Eu si bradutul meu" promoveaza cadoul pe care il vor primi clientii Avon inainte de sarbatori
Wembley gaseste reteta: Loco
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94  deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
TV
Corul DDB canta Salaaam iFantiiis
Vineri, 18 Noiembrie 2005
"Am vrut, cu aceasta campanie, sa ne intoarcem la baza lucrurilor" spune Marius Negrea, Director de Creatie DDB Bucuresti, care este de parere ca "Gustul" va fi cel care va lua decizia la raft