Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Noiembrie 2007
Relansat in martie anul trecut din vechiul Averea, cotidianul din grupul condus de Razvan Corneteanu a crescut numarul de pagini de la 24 la 32
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Luni, 19 Noiembrie 2007
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
“Piata potentiala de branding ar putea atinge si chiar depasi 10-15 Mil. EUR”, a declarat Marius Ursache, Chef Creative Officer la Grapefruit, companie specializata despre care executivul spune ca are o crestere de 30-35% fata de anul trecut si va trece de 400.000 EUR cifra de afaceri
Marti, 13 Noiembrie 2007
„Nu am sa-mi cer scuze pentru ca am iesit a doua agentie in festival conform criteriilor de evaluare din concurs”, spune Mugur Patrascu este Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo). „Nu am sa-mi cer scuze si nu am sa mai caut contraargumente pentru a ma “disculpa””
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Miercuri, 31 Octombrie 2007
Canalul va difuza un mini documentar de 90 secunde despre prima fabrica de bere din Romania, care a fost infiintata in Timisoara, intr-un set de documentare care promoveaza cultura si valorile locale
Duminca, 28 Octombrie 2007
Catinca Roman (foto) a fost numita consilier de imagine pentru revistele glossy din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu, functia de Redactor Sef fiind preluata de Cristina Bazavan
Duminca, 28 Octombrie 2007
Initiativa pentru o Justitie Curata, Agentia de Monitorizare a Presei, Asociatia ProDemocratia si Centrul pentru Jurnalism Independent dezaproba modificarile aduse Codului Penal si Codului de Procedura Penala
Joi, 25 Octombrie 2007
“The AdStore incalca reguli, iese din tipare, revolutioneaza si demonstreaza ca asta poate duce la un produs publicitar de calitate”, Remus Frunza, Managing Director al agentiei The Ad Store, autoarea campaniei
Miercuri, 24 Octombrie 2007
“Multi dintre membrii juriului de la Golden Drum 2007 nu sunt nume cunoscute in publicitatea internationala. Oameni foarte buni, dar necunoscuti”, a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica – Executive Creative Director la Ogilvy Group, care include si Ogilvy&Mather, agentia castigatoare a unui Golden Drum la sectiunea TV pentru WWF Romania si un Silver Drum la sectiunea...
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Cei mai buni retaileri, cei mai buni producatori vor fi anuntati in Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: