Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro, Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
Vineri, 15 Iunie 2007
Dan Chisu, Producatorul general al Noptii Devoratorilor de Publicitate care va incepe in noaptea dintre 15 si 16 iunie la Bucuresti, a estimat pentru ADPLAYERS.RO ca numarul total al participantilor la evenimentul care se va derula in Capitala, pe Litoral si intr-o serie de alte orase din Ardeal se ridica la aproximativ 35.000 de oameni
Vineri, 18 Mai 2007
Pierre Lamunière, Presedintele Consiliului de Administratie si publisher al grupului international de presa Edipresse, a fost ales Presedinte al Federatiei Internationale a Presei Periodice (International Federation of the Periodical Press – FIPP).
Marti, 13 Martie 2007
Prezent zilele acestea īn Romānia, la invitatia casei de productie Factor conduse de Tino Furtuna (foto), Martin Ernst - unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania - spune ca "agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile" si ca atāt unii cāt si ceilalti "pot obtine doar permisiunea de a folosi drepturile de autor pentru o anumita...
Miercuri, 21 Februarie 2007
Specialistul televiziunii RTL, producatorul german Martin Ernst va sustine un seminar īn Romānia la invitatia Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto)
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Īntr-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curānd TopBrands pentru BusinessWeek Romānia vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al romānilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea īntreaga decāt pentru noi, dar a carui...
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, īn crestere de la 725.000 EUR cāt īnregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas īl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a īncheiat sāmbata la Bucuresti, cu un concert īn care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe cāstigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment organizat de revista Piata
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Finantata de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, campania face parte din proiectul Dezvoltarea Autoritatii Teritoriale de Ordine Publica, ce se deruleaza īn perioada iunie 2005 septembrie 2007
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis Romānia a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata īn special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii romāni sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese īn studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din Romānia"
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a īnregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ īnscrisi pentru un loc īn finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine īn acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata īn Romānia de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media - serviciile de media
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie 31 august prin agentia de media Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: