Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 02 Septembrie 2005
Cea mai citita revista IT din Europa, potrivit editorului, vine in Romania din octombrie la un pret de coperta de 6 lei cu CD inclus si 114 pagini, revista avand un tiraj de 25.000 de exemplare si un tarif lista (rate card) pentru o pagina de publicitate de 1.800 EUR
Miercuri, 31 August 2005
Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Joi, 30 Iunie 2005
Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Media Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Radio din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
Luni, 20 Iunie 2005
Account Director-ul Publicis Romania a mai lucrat la ProTV, Scala Thompson si Graffiti BBDO
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Miercuri, 18 Mai 2005
Departamentul specializat de comunicare functioneaza din acest trimestru, iar Razvan Durlan (30) este noul PR Manager al Publicis Romania
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: