Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Septembrie 2010
Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Marti, 31 August 2010
„Este un brand care ramine in radio, dedicat insa exclusiv segmentului de stiri radio. Vedeta toamnei este ProFM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro”, a afirmat pentru AdPlayers, Constantin Mocanu, General Director Pro TV S.A., despre viitorul brandului Info Pro
Vineri, 13 August 2010
Editia BCR Sperante 2009 a descoperit 15 tinere talente si, alaturi de sustinerea BCR, a reusit sa stranga din donatii un buget de 90.000 EUR.
Joi, 22 Iulie 2010
Disponibila in 100 de locatii Horeca din tara, lansarea Ciuc Nefiltrat a avut loc la Lost Society si a adus din Olanda un maestru in turnarea perfecta a berii, intr-un eveniment...
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Marti, 20 Iulie 2010
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Miercuri, 02 Iunie 2010
Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Joi, 29 Aprilie 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Marti, 27 Aprilie 2010
Programele difuzate de Prima TV duminica 25 aprilie in intervalul 18:00 – 24:00 au inregistrat o medie de audienta de 3,5 puncte de rating si 9,9 procente cota de piata in...
Marti, 27 Aprilie 2010
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Joi, 22 Aprilie 2010
Prima Tv a inregistrat 4,5 % rating si 14,6 % cota de piata, in 15 - 44 urban, iar TVR 1 o audienta de 3,9% rating si 12,6 % cota de...
Joi, 22 Aprilie 2010
Difuzat de ProTV, meciul de handbal Oltchim-Gyor a fost urmarit in momentul de maxima audienta inregistrat la orele 18.46 de aproape 2 milioane de telespectatori din intreaga tara.
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Fostele Millenium Communications, Raluca Bailescu si Alina Alexandrescu, alaturi de un al treilea partener, Dragos Maraloiu, intra pe piata de evenimente si BTL cu Zebra Communications, agentie care, potrivit unor surse din piata, pregateste deja poiecte pentru Finlandia si Jack Daniel’s
Miercuri, 24 Martie 2010
„Tot ce va pot spune este ca au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB. Aceste discutii nu s-au finalizat prin incheierea unui contract intre parti,...
Marti, 23 Martie 2010
Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
Marti, 23 Martie 2010
Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: