Rezultatele cautarii dupa : "prisma"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Joi, 16 Februarie 2017
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
Vlad Ruta despre afisajul publicitar din Romania: Mii de panouri pe domeniul public pentru care nu se plateste nimic!
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp  intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta -  cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Mii de prisme publicitare ne omoara. Un om se zbate intre viata si moarte, lovit pe trecerea de pietoni.
Marti, 15 Noiembrie 2016
 Patru posturi de televiziune au difuzat stirea despre prisma de publicitate outdoor care a ras un om de pe o trecere de pietoni de la Iasi. Omul se zbate in coma sa revina printre noi, dar nimeni nu se sinchiseste sa demoleze astazi, a doua zi de la tragicul accident, astfel de constructii improvizate.
USR si ALDE dirijeaza circulatia electorala. N-ai pe unde sa treci de corturi si prisme care iti cer votul.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
CNADR matura DN1 de prisme publicitare. Aici nu mai sunt reclamele dumneavoastra.
Luni, 27 Iunie 2016
 Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care nu doar...
OOH
A fost demolata. Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei a fost data jos la 3 zile de la decorare.
Vineri, 10 Iunie 2016
 Prisma publicitara gigant din Piata Victoriei, despre care adplayers a ascris in urma cu cateva zile, a fost demolata. 
 Adrian Moraru, IPP: Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei minuni
Luni, 06 Iunie 2016
  „Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava” subliniaza Adrian Moraru.
Surse: Vlad Ruta, Panama. Drept la replica.
Vineri, 08 Aprilie 2016
Intr-un email primit pe adresa adplayers, Vlad Ruta face diferenta intre manager si investitor in dreptul la replica pentru un interviu publicat intr-o publicatie online. 
Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
20.000 de tranzactionari si descarcari, nu clicuri. Infinit a pus oamenii pe XTB Forex online.
Miercuri, 20 Iunie 2012
 Cu o estimare adplayers din piata de media de aproximativ 350.000 euro, o campanie XTB dezvoltata de agentia Infinit a reusit sa contabilizeze 20.000 de descari si tranzactionari Forex online

100.000 EUR buget online Primola, Anidor si Ulpio, la Strategad
Joi, 05 Mai 2011
 Agentia interactiva specializata in Online Reputation Management va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea...
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Trei oameni au renuntat la 30 de ani de salarii, pentru propria companie de publicitate outdoor
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
Efectele crizei la TBWAMerlin: agentia a renuntat la 5 oameni
Luni, 29 Iunie 2009
 Liviu Lambrino, Managing Partner, TBWAMerlin recunoaste ca agentia pe care o conduce si-a calibrat echipajul de la 33 la 28, dar crede ca se poate si mai rau. „Este adevarat ca...
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Key Visual Effie 2009 - replica de freelancer
Joi, 12 Martie 2009
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

Barsan, Timisoreana, la AdBreak: 'Am venit sa-l sustin pe Felix (Tataru, GMP n.r), pentru ca eu cred ca clientul trebuie sa decida cine ia premiul'
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
Silva (Heineken Romania), la Ogilvy&Mather
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
« 1 2 3 »