Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett
Castigatorii competitiei sunt anuntati astazi intr-o ceremonie online, pe adresa cresta-awards.com
Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett
Publicatia de afaceri editata de Business Media Group (BMG) aniverseaza implinirea a 500 de editii la putin timp dupa implinirea a 10 ani de publishing, in luna martie a anului curent
Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar