Rezultatele cautarii dupa : "print online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Distractie de 1 milion USD pe weekend!  Hobbitul a facut 869.000 USD in primul weekend in Romania!
Miercuri, 24 Decembrie 2014
 „Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Aurul in comunicarea financiara. Concurs in 88 de categorii la Midas Awards.
Miercuri, 13 August 2014
 Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014
 In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.
Un magazin de gheata din Romania face inconjurul lumii in SUA si China
Luni, 09 Decembrie 2013
 Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Cu 2,6 Mil. EUR pe 2011 de la Cluj, Amprenta vrea advertising si de la Bucuresti.
Luni, 11 Iunie 2012
 Cu 2,6 Milioane euro pe 2011, grupul Amprenta isi face agentie in Capitala. De 12 ani in publicitate, biroul de la Buxcuresti este coordonat de Alexandra Rosca, care a lucrat la Impression, BMG, Ad Evolution, Kondiment si Carnation Group.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

BRAT a aprobat cotizatia membrilor pe 2012 si noua clasificare a marcilor monitorizate
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
Vineri, 09 Iulie 2010
 Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Viitoarea Romania Libera: Am optat [...] pentru o grafica mai aerisita Mario Garcia
Miercuri, 03 Februarie 2010
 „Am umblat la culoare, am optat pentru o “relaxare” a primei pagini, pentru o grafica mai “aerisita”” a afirmat, intr-un interviu Reporter Virtual, consultantul Mario Garcia despre noua Romania Libera
Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
DBV Media House ramane fara Realitatea, dar pastreaza OTV si Music Channel
Marti, 13 Octombrie 2009
 Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
« 1 2 3 4 »