Rezultatele cautarii dupa : "principal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Licitatie de marketing UniCredit, la Marks
Joi, 27 Septembrie 2012
 Valoarea contului este de asteptat sa fie de ordinul zecilor de mii de euro pe an. Clientul a fost castigat in urma unui concurs unde au participat mai multe companii de profil.
Mihai Bogdan, Brandient: Un an foarte dificil pentru companiile locale,[.] in principal din cauza situatiei generale economice si politice
Miercuri, 22 August 2012
 Cu o cifra de afaceri de 750,000 EUR, in crestere cu 10% comparativ cu 2010, Brandient pariaza in anul 2012 si pe business-ul din afara granitelor Romaniei. Pe afacerea biroului deschis la Singapore.
Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

Pleaca Raiffeisen din Epa, sau nu? Raiffeisen cauta partener strategic in Epamedia.
Miercuri, 27 Iunie 2012
 Bogdan Vasile, CEO Epamedia Romania: „Intradevar, ownerul grupului Epamedia International a demarat o actiune prin care isi propune evaluarea posibilitatii de a gasi un parteneriat strategic pentru activitatile internationale ale grupului”.

Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

Clientii Agentiilor de PR 2012. Free Communication.
Joi, 26 Ianuarie 2012
 adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. Detinem aproximativ 30% cota de piata
Marti, 10 Ianuarie 2012
 „Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Seminar UAPR Despre media proprie, generata si platita in 2012. Pe 17 Noiembrie.
Joi, 03 Noiembrie 2011
 Sustinut de Nicolai Hæggelin, unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter)
EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

Media School incepe serii noi “Basic Knowledge (250 EUR) si“Towards Excellence (350 EUR)
Vineri, 02 Septembrie 2011

Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...

Scoala ADC*RO angajeaza absolventii in publicitate
Marti, 30 August 2011
In prezent Copywriter la Friends Advertising, Vladi Paunescu, absolvent al Scolii ADC*RO promotia 2009, semneaza noua campanie a scolii de creatie.
Buget: 500.000 EUR. Piata: 1,5 Mil. Hectolitri. Staropramen intra pe piata Ursus, Holsten si Ciuc.
Miercuri, 20 Iulie 2011
 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).