Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Martie 2007
O continuare a precedentei productii "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever īn Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cāstiga teren pentru o gradina de flori, īn valoare de 25 000 de euro
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara īn perioada martie mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Romānia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Romānia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, īn urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate īn noiembrie 2006, agentia asigurānd, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare ATL, BTL si PR.
Duminca, 18 Februarie 2007
Titlul explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste, a mai afirmat Wally Olins, pentru AdPlayers, prezent īn Romānia pentru lansarea editiei īn limba romāna a cartii sale Despre brand (titlul original On Brand), īn traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa ce editia de iarna a reunit peste 100 de companii, Romexpo si Euroexpo au hotarat sa organizeze targul pentru copii Kidex si primavara, intre 27 si 29 aprilie
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Luni, 13 Noiembrie 2006
"Īmi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de cānd am devenit director de creatie", spune Bogdan Mirica, care renunta la pozitia din agentie dar si la publicitate, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO fiind preluata īncepānd cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, īn prezent Associate Creative Director
Joi, 09 Noiembrie 2006
Printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia, UPC Romānia a lansat si īn Romānia The MGM Channel - un canal destinat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din Romānia, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum īl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text īn pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci cānd utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvānt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom īn reteaua Boom
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate īn locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimānd o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, īn crestere cu peste 100% fata de anul 2005, cānd apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita! pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: