Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
Miercuri, 05 Iulie 2006
Burda Romania spune ca Studiul National de Audienta confirma faptul ca revista COOL GIRL "este cea mai tare revista pentru fete din Romania!", editorului citand, in crestere, si audiente ale unor titluri precum Casa de Vacanta - 127.000, Copilul Meu 128.000, Perfect pentru casa mea - 81.000 si campiona grupului Practic in Bucatarie, cu 1.094.000 de cititori
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Joi, 22 Iunie 2006
Ana-Maria Marinescu - Senior Account Executive, Marius Munteanu - Art Director si, unul din medaliatii Olimpiadelor comunicarii, Florin Ionescu - Account Assistant, se alatura agentiei de relatii publice conduse de Alexandru Paius
Miercuri, 21 Iunie 2006
Sub sloganul "Pentru profesionisti", Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, campania derulata prin Media Investment cuprinde atat un spot TV, difuzat in timpul meciurilor din campionatul Mondial si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Marti, 13 Iunie 2006
Cu trei angajari pentru media, Nicolae Laita, Media Director, Y&R / Team Advertising a declarat: "Partea de media a afacerii noastre a cunoscut o crestere extraordinara in ultimele cateva luni, si cu siguranta tendinta va continua in urmatoarea perioada"
Luni, 12 Iunie 2006
Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Joi, 08 Iunie 2006
Prima marca romanesca de baterii si lanterne – Foton de la Sprinter Distribution si cel mai recent brand din portofoliul McCann Creative Services, deruleaza prin agentia Universal McCann prima campania de imagine sub sloganul "Mai multa putere pentru jucarii"
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Vineri, 19 Mai 2006
Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia la 16 Iulie 2006
Vineri, 05 Mai 2006
Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania intr-o retea de site-uri, campania BCR Forward avand o rata de click de 31%
Joi, 27 Aprilie 2006
"Ideea propusa de Publicis a fost aleasa dintre 13 propuneri si s-a apropiat cel mai mult de obiectivele noastre de marketing", a spus Alina Pene - Marketing Manager, Campofrio
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: