Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Vineri, 06 Iulie 2012
Studioul foto al lui Gogu s-a facut scrum. Unul dintre cei mai cautati fotografi in imaginea de publicitate, artistul nu a patit nimic. Din fericire, fotografia lui Gogu a ramas.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Luni, 02 Aprilie 2012
Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
Luni, 14 Noiembrie 2011
Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.
Marti, 14 Iunie 2011
Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Joi, 24 Februarie 2011
Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie & comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Joi, 17 Iunie 2010
„Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Marti, 23 Martie 2010
Colegii si prietenii lui Titu Anghel, un tanar de 30 de ani care si-a pierdut 50% din functia pulmonara, cercetaror stiintific de la Facultatea de Geografie din Universitatea...
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Luni, 10 August 2009
Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut cu intre 20% si 25%
Vineri, 15 Mai 2009
Designul de ansamblu al noului ambalaj a fost realizat de Pichler&Gattringer, avand ca punct de plecare actualul design al etichetei
Vineri, 08 Mai 2009
Sub sloganul “Vreau in clasa a noua!”, World Vision a organizat pe 8 mai o intalnire spontana in 4 orase din tara sub denumirea de „flash mob”
Joi, 20 Noiembrie 2008
Intrebat cum vrea sa ramana brandul lui in posteritate si recunoscand ca nu si-a pus niciodata problema in acesti termeni, Pilu glumea intr-un interviu acordat imagoo in 2005, in care spunea ca ar trebui sa-si dea si-un brief: “Ma gandesc in primul rand sa fiu viu"Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Miercuri, 16 Iulie 2008
Lloyd (foto) a pus bazele Re:ply in 2002, impreuna cu Diana Capatina si Iulian PuiuLuni, 02 Iunie 2008
Petrecerea Itsy Bitsy FM a strans mii de de copii in cursul zilei de ieri, in parcul Alexandru Ioan Cuza, din sectorul 3 al Capitalei
Luni, 14 Aprilie 2008
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: